حالت تاریک
امام جمعه کرمانشاه

اقامه نماز جمعه مروج سبک زندگی اسلامی است

اقامه نماز جمعه مروج سبک زندگی اسلامی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کرمانشاه گفت: اقامه نماز جمعه در اصلاح جامعه و ریشه‌کنی مفاسد نقش عدیده‌ای دارد و مروج سبک زندگی اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار داشت: خداوند فرصت تبیین را در نماز جمعه پیش‌بینی کرده تا خطیب جمعه صلاح جامعه را برای مؤمنان تشریح کند.

وی نماز جمعه را مصداق یاد خدا اعلام و عنوان کرد: همان‌گونه که جسم به غذای پاکیزه نیاز دارد روح نیز باید تغذیه شود در غیر این صورت دل‌زدگی ایجاد خواهد شد.

خطیب جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: انسان با حضور در نماز جمعه احساس نشاط ایمانی پیدا می‌کند و به‌دنبال آن با برقراری ارتباط نزدیک با خداوند، جامعه نیز سراسر معنویت، اخلاق و پاکیزگی خواهد شد.

حجت‌الاسلام غفوری برپایی نماز جمعه را مروج سبک زندگی اسلامی خواند و اذعان کرد: همچنین اقامه نماز جمعه در اصلاح جامعه و ریشه‌کنی مفاسد نقش عدیده‌ای دارد.

وی با بیان اینکه نیازمند کمک و هم‌فکری همه اقشار هستیم، افزود: همه باید برای پیشرفت استان کرمانشاه دست‌به‌دست هم دهیم تا موانع ازدواج، اشتغال و تحصیل جوانان رفع شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اذعان کرد: باید شاخص‌های توسعه‌ای را در استان کرمانشاه افزایش دهیم زیرا استان نمونه در شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی رتبه بالایی دارد.

حجت‌الاسلام غفوری اذعان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، هنری، فرهنگی و ادبی است.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، افزود: چهارم ربیع‌الثانی سالروز شهادت عبدالعظیم حسنی و دهم ربیع‌الثانی سالروز وفات حضرت معصومه(س) است.

حجت‌الاسلام غفوری خاطرنشان کرد: سالروز شهادت عبدالعظیم حسنی منشأ حرکتی انقلابی شد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: با همه شهیدان پیمان می‌بندم که در امر مسئولیت خود کوتاهی نکنم.

حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: این روزها، ایام بزرگی برای عالم اسلام است و مسلمانان از صحنه‌های پیروزی فلسطین لذت می‌برند اگرچه صحنه‌های دلخراشی نیز مشاهده می‌شود اما در دل چنین وقایعی، حوادثی عظیم برای ریشه‌کنی دشمنان رقم زده می‌شود.

وی افزود: این روزها نوید نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و خون‌خوار را به ما می‌دهد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از