حالت تاریک
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کنگاور:

امروز نگاه شهدا به دستان ما است

امروز نگاه شهدا به دستان ما است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کنگاور گفت: امروز نگاه شهدا به دستان ما دوخته شده است و در حقیقت حضور حداکثری و انتخاب اصلح لبیک گفتن به خون مطهر شهدا و حرکت در راه و مسیر نورانی آن‌ها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید یاسر رمضانی‌فر  در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شهدای گلگون‌کفن ایران اسلامی برای اعتلای ایران تا پای جان، پا به پای انقلاب دویدند. 

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تکریم خانواده معظم شهدا گفت: در حقیقت تکریم خانواده معظم شهدا یعنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ سخاوت و شجاعت، ترویج فرهنگ ولایت‌پذیری و ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر زور و ستم است. 

رمضانی‌فر در ادامه اذعان کرد:   مردم ایران همیشه قدردان شهدا و جان‌فشانی‌های آن‌ها بوده‌اند و این را در طول چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند که نمونه اخیر آن بدرقه بی‌نظیر شهدای خدمت بود. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کنگاور با توجه به الگوگیری جوانان از شهیدان خاطر نشان کرد: شهدا بهترین الگو برای مردم و به ویژه نسل جوان بوده و مردم ما و به خصوص جوانان عزیز ایران اسلامی باید همیشه شهدا را به عنوان چراغ راه در مسیر خود قرار دهند. 

رمضانی‌فر با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز نگاه شهدا به دستان ما دوخته شده است و در حقیقت حضور حداکثری و انتخاب اصلح لبیک گفتن به خون مطهر شهدا و حرکت در راه و مسیر نورانی آن‌ها است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از