حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
امنیت پایدار امروز را مدیون مرزداران دیروزیم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه:

امنیت پایدار امروز را مدیون مرزداران دیروزیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه جوانان را سرمایه‌های استراتژیک جمهوری اسلامی خواند و ابراز امیدواری کرد که این عزیزان بتوانند در عصر حاضر با کسب اراده‌های پولادین برای آینده کشورشان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

غلامعلی یاربیگی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ از اجرای برنامه‌های متنوع در راستای برگزاری کنگره عظیم سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید کرمانشاه خبر داد. 

وی حرکت معنوی شهدای ایران اسلامی را برگ زرینی در تاریخ افتخارات این سرزمین دانست و افزود: کوچکترین کار امروز پاسداشت این فرشتگان زمینی و انتقال اندیشه پاک آن‌ها به نسل جدید عنوان کرد. 

یاربیگی جوانان را سرمایه‌های استراتژیک جمهوری اسلامی خواند و ابراز امیدواری کرد که این عزیزان بتوانند در عصر حاضر با کسب اراده‌های پولادین برای آینده کشورشان از هیچ تلاشی دریغ نکنند. 

وی در ادامه جوانان را مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب دانست و سند اعتلای بسیج را گامی در راستای رسیدن به اهداف متعالی این بیانیه معرفی کرد. 

یاربیگی برنامه‌های بصیرتی و فرهنگی با اولویت جوانان را در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه اعلام کرد و ادامه داد: کمیته‌های مختلفی برای کنگره شهدای استان کرمانشاه تشکیل شده که در حال فعالیت هستند و اوج برنامه‌ها در این روزهای پایانی منتهی به برگزاری کنگره خواهد بود. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت: برگزاری پویش‌های رسانه‌ای، فضاسازی فرهنگی، کنفرانس خبری، یادواره‌های شهدای متنوع با حضور اقشار مردم، حضور گروه‌های جهادی با نام و یاد شهدا و ده‌ها عنوان‌برنامه دیگر برای جریان‌سازی تبلیغی کنگره شهدای پیش رو در حال انجام است. 

گفتنی است قرار است اولین کنگره ملی سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه سال جاری با حضور آحاد مردم شهیدپرور این دیار برگزار شود. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از