حالت تاریک
فرماندار کنگاور مطرح کرد:

امپراتوری دروغین رژیم صهیونیستی برای انکار تاریخچه فلسطین

امپراتوری دروغین رژیم صهیونیستی برای انکار تاریخچه فلسطین

فرماندار کنگاور گفت: رژیم صهیونیستی، امپراتوری دروغین خود را به وسیله کمک‌های رسانه‌ای که ابر قدرت‌ها در اختیارش قرار داده‌اند بنا کرده و هدفش انکار تاریخچه فلسطین است.

ایرج صادقی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: این رژیم جعلی در ابتدا توانست سکان هدایت افکار عمومی جهان را به دست بگیرد و رسانه‌ها با اتخاذ سیاست سکوت کامل در مقابل جنایت این رژیم و نیز سیاست‌های اتهام‌زنی به کشورهایی که به جنایات صهیونیست‌ها معترض بودند چهره این رژیم را متفاوت و موجه جلوه دادند.

وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی باعث وحدت و بیداری ملت‌های اسلامی منطقه و سایر ملل جهان شد درنتیجه دوقطبی‌های غلطی که از پیش رواج داشت مثل شیعه و سنی، عرب و غیرعرب از بین رفت و دوقطبی‌های جدیدی نظیر جبهه حق و باطل و جبهه اسلام و استکبار پدید آمد.

فرماندار شهرستان کنگاور گفت: رژیم صهیونیستی، امپراتوری دروغین خود را به وسیله کمک‌های رسانه‌ای که ابر قدرت‌ها در اختیارش قرار داده‌اند بنا کرده و هدفش انکار تاریخچه فلسطین است.

صادقی در خصوص تأثیر این عملیات بر پیکره رژیم کودک‌کش صهیونیستی نیز عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی باعث شد دشمن واقعی برای ملت‌های جهان شناخته شود و دید مردم جهان نسبت به اسلام تغییر و مظلومیت مسلمان که به خاطر تبلیغات سوء تروریست خوانده می‌شدند بیشتر نمایان شود.



طوفان الاقصی باعث رویش بیداری اسلامی در سراسر جهان شد

فرماندار شهرستان کنگاور با تاکید بر اینکه این عملیات ضربه مهلکی بر ادعاهای پوشالی رژیم صهیونیستی وارد کرد، افزود: شکست بی‌سابقه حیثیتی و اطلاعاتی این رژیم باعث رویش بیداری اسلامی در سراسر جهان شد و نوجوانان و جوانان امیدوار شدند که نابودی این رژیم نزدیک است و لذا باعث غرور ملی و همبستگی در بین جوانان منطقه شد.

صادقی در پایان شناخته شدن چهره واقعی رژیم صهیونیستی برای ملت‌های جهان و حتی حامیان این رژیم را از دیگر مزیت‌های عملیات طوفان الاقصی برشمرد و اذعان داشت: قبل از این عملیات بسیاری از کشورها درصدد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند که با انجام عملیات طوفان الاقصی این عادی‌سازی به خطر افتاد و بار دیگر چهره مظلوم فلسطین برای مردم نمایان شد و دوستان و حامیان اصلی فلسطین هم مشخص شدند و عملا با روشن‌شدن چهره نفاق کشورهای اسلامی، رژیم صهیونیستی به حاشیه رفت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از