پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-29 20:24 - شماره خبر : 9093 0
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران:

امکانات بسیار خوبی برای خسروی فراهم است

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: امکانات بسیار خوبی در مرز خسروی اعم از ایاب و ذهاب، موکب‌ها، درمانگاه‌های بهداشت و درمان، موکب‌های فرهنگی و پارکینگ‌های خودرویی برای زائران اربعین امام حسین(ع) فراهم شده است.

پیرحسین کولیوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: طبق آمار اعلامی تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شده‌اند که در طول سال‌های گذشته بی‌نظیر بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: خوشبختانه امکانات و تسهیلات بسیار خوبی در مرز خسروی اعم از ایاب و ذهاب، موکب‌ها، درمانگاه‌های بهداشت و درمان، موکب‌های فرهنگی و پارکینگ‌های خودرویی برای زائران اربعین امام حسین(ع) فراهم شده است.

کولیوند اذعان کرد: اهمیت به مباحث آموزشی و ایجاد یک فرهنگ برای حفظ سلامت زائران عزیز، خوشبختانه باعث شده که تاکنون شاهد بیماری‌های خاص و گرمازدگی نباشیم که این موارد به خدمات بسیار خوبی برمی‌گردد که توسط مسئولان استان کرمانشاه، مخصوصاً جمعيت هلال احمر استان ارائه می‌شود.

وی در ادامه افزود: با ایجاد درمانگاه در کشور عراق با همکاری عزیزان حشدالشعبی انجام شده، که بیش از ۸ هزار نفر نیروی داوطلب جمعیت هلال احمر در حال خدمت‌رسانی هستند و خدمات خوبی با همکاری وزارت بهداشت عراق و نیروهای مردمی عراقی به زائران امام حسین (ع) در خاک عراق ارائه می‌شود و اقدامات ارزنده‌ای در حال انجام است.

کولیوند در رابطه با اعزام بیماران به بیمارستان‌ها بیان کرد: اعزام بیماران و مصدومان از طریق مرزهای زمینی در حال انجام است که تاکنون ۳۵ نفر از بیماران از طریق مرز خسروی به داخل کشور منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: در داخل کشور و در محدوده مرزهای ارتباطی به خاک عراق، بیش از ۴۰ هزار نفر امدادگر در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به زائران هستند.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VMzAD
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار