حالت تاریک
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه:

امیدآفرینی به مردم نباید فراموش شود

امیدآفرینی به مردم نباید فراموش شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با تصریح به اینکه تمامی حوزه‌ها آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات داشته باشند، گفت:‌ امید دادن به مردم در سخت‌ترین شرایط باید فراموش نشود‌.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حمید خسروی صبح امروز پنج‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه بخشداران روانسر، با اشاره به مأموریت مهم دولت در انتخابات مجلس در اسفندماه، اظهار داشت: هرکسی ایران را دوست دارد باید در تعیین سرنوشت کشورش مشارکت کند و در راستای امیدآفرینی و تقویت ایمان به آینده در مردم تلاش کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با تصریح به اینکه تمامی حوزه‌ها آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات داشته باشند، افزود: امید دادن به مردم در سخت‌ترین شرایط باید فراموش نشود.

خسروی تأکید کرد: نقشه راه فرمایشات مقام معظم رهبری به‌عنوان چراغ راه مسئولین در خدمت به مردم و امیدآفرینی بر مردم باید توجه ویژه داشت و از این حیث بخشداری هم به‌عنوان سنگر اول خدمت‌گزاری به مردم بسیار اهمیت دارد.



لزوم توجه به مولفه‌های مدنظر رهبری در انتخابات

سعدی مصطفی‌زاده اظهار داشت: روز ۹ دی به‌عنوان روز بصیرت نام‌گذاری شده است زیرا که ملت عزیز ایران با بصیرت کامل فتنه را خوب شناسایی کرده و نگذاشتند که بیگانگان به مقاصد خود برسند.

وی ضمن اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی، افزود: انتخابات به‌عنوان آزمون مهم و سیاسی کشور محسوب می‌شود و در این راستا باید تلاش خود را برای اجرای منویات مقام عظمای ولایت در قالب چهار شاخص مشارکت حداکثری، سلامت، امنیت و رقابتی بودن انتخابات به‌کار بگیریم.

در ادامه ماموستا محمد محمودی؛ امام‌جمعه شهرستان روانسر ضمن بیان اینکه پست و خدمت یک آزمایش و عبادت و امانت بزرگی است که بر دوش مدیران گذاشته‌شده، عنوان کرد: در خدمت مردم و خلق‌الله بودن، تکریم آن‌ها، با نگاه یکسان به تمام افراد نگریستن در شرع اسلام و قرآن کریم بارها تأکید شده است.

وی در خصوص مشکلات موجود، گفت: مشکلات شهرستان روانسر در حوزه کشاورزی، تأمین آب شرب روستاها و راه‌ها است و راه‌اندازی مشاغل روستایی از مسائلی است که امیدواریم برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.

ماموستا محمودی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های شهرستان برای توسعه روانسر تأکید کرد.

کمال شهسواری؛ بخشدار مرکزی سابق روانسر، مطرح کرد: در این مدت سعی شد پروژه‌های روستایی را فعال کنیم که تعداد آن‌ها به ۱۰۰ پروژه اعم از راه روستایی، معابر، گازرسانی و… می‌رسد.

بابک محمدی بخشدار مرکزی جدید روانسر نیز در پایان ضمن گرامیداشت روز ۹ دی و نکوداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و قدردانی از خدمات صورت گرفته، بیان کرد: شهرستان روانسر از ظرفیت‌های بسیار بالای اقتصادی برخوردار است که از جمله آن می‌توان به ظرفیت‌های بخش کشاورزی و گردشگری اشاره کرد که باید با تقویت آن‌ها بخش اقتصادی را تقویت کرد.

امیدآفرینی به مردم نباید فراموش شود
امیدآفرینی به مردم نباید فراموش شود
امیدآفرینی به مردم نباید فراموش شود
امیدآفرینی به مردم نباید فراموش شود

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از