حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

انتخابات عرصه اقتدار ملی است

انتخابات عرصه اقتدار ملی است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به عصبانیت آمریکا و ضدانقلاب از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: انتخابات عرصه اقتدار ملی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد به نقل از روابط عمومی سپاه؛ حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی در جمع علما، طلاب و روحانیون با تبریک ولادت باسعادت امام حسین علیهسلام و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: اکنون جریان سلطه و جبهه استکبار پس از شکست‌های متعدد در برنامه‌های خود، به یک جمع‌بندی رسیده و فهمیده است که روش‌های آشکار و پنهان آنها جواب نمی‌دهد و تنها راه این است که مردم ایران انقلاب را از بین ببرند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از متفکران آمریکایی گفت انقلاب زمانی از بین می‌رود که مادران شهدا در خیابان‌ها علیه انقلاب شعار دهند.

وی با بیان اینکه دشمن در حال حاضر نه تنها در دانشگاه بلکه در حوزه‌های علمیه نیز رسوخ کرده است، عنوان کرد: سال ۲۰۰۳ یک مؤسسه آمریکایی گفت باید به جای سرمایه‌گذاری در دانشگاه‌ها، بر حوزه‌ها متمرکز شویم، زیرا عمده نیروهای نظام در حوزه تربیت می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی با بیان اینکه دشمن درصدد است دین را از محتوا تهی کند، افزود: تغییر ذائقه فرهنگی مردم و تلاش برای تغییر ارزش‌ها و مطالبات آنان از جمله نقشه‌های دشمن است و دشمن می‌خواهد مردم را خواهان دنیا کند تا حسین‌کش شوند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن درصدد هویت‌زدایی از انقلاب است، افزود: دشمن می‌خواهد ارکان انقلاب را نابود کند و در این راستا اسلام، ولایت و مردم را هدف گرفته است.

وی بیان کرد: ارتجاع یکی از بزرگترین آسیب‌ها برای انقلاب است و رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران در یک همایشی تحت عنوان «ارتجاع روشنفکری» سخنرانی کردند و در مورد این موضوع هشدار دادند و فرمودند که جریان روشنفکری دنبال این است که ما را به پیش از انقلاب بازگرداند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی بیان کرد: اقدام بعدی دشمن تبلیغ اسلام‌های بدوی، مانند اسلام عبدالله بن عمر، اسلام ابوموسی اشعری، اسلام خشن داعش و طالبان و… است.

وی راهبرد بعدی دشمن برای از محتوا خالی کردن اسلام را این دانست که به مردم القا می‌کند مشکلات کشور به خاطر دینی بودن حکومت است، در حالی که همان طور که رهبری تاکید دارند، ناکامی‌ها و مشکلات به خاطر عمل نکردن به دین است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تغییر الگو، تضعیف نهاد ولایت، تغییر سبک زندگی و اقتدار زدایی از دیگر راهبردهای دشمن دانست.

وی با تاکید بر لزوم اندیشیدن تدابیر لازم از سمت حوزه برای خنثی‌سازی اقدامات دشمن، افزود: القای یاس راهبرد بعدی دشمن است، دشمن می‌خواهد این طور القا کند که هیچ راهی جز همراهی با استکبار وجود ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه باید بر روی سه محور کار کنیم، عنوان کرد: اولین محور این است که روشن‌سازی کنیم گفتمان انقلابی چیست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: محور دوم روشن‌سازی چرایی اهمیت گفتمان انقلابی‌گری است، این گفتمان مهم است چون می‌خواهیم مؤمن باشیم و این گفتمان خداست و تنها راه عقب راندن استکبار این گفتمان است، گفتمان انقلابی برای دشمن یاس ایجاد می‌کند زیرا به دنبال آماده‌سازی جهان برای نهضت ظهور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی اثرگذاری اردوهای راهیان پیشرفت را کمتر از اثرگذاری اردوهای راهیان نور ندانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم که با جهاد تبیین و روشنگری و تقویت اردوهای راهیان پیشرفت، دستاوردها و پیشرفت های عظیم انقلاب اسلامی را به مردم نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به علما و روحانیون عنوان کرد: اگر شما در دفاع مقدس نقش پشتیبانی را داشتید، اکنون و در زمان حال شما فرمانده هستید چون دشمنان با به راه انداختن جنگ شناختی و جنگ نرم در پصدد سلطه بر تفکر و عقاید مردم به خصوص جوانان را دارند.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از مهمترین مصادیق جهاد تبیین، دعوت مردم به حضور در انتخابات است، اظهار کرد: باید به مردم بگوییم انتخابات میدان جنگ جبهه انقلاب با آمریکا و جهان استکبار است و باید با دعوت کردن مردم به حضور در انتخابات و شرکت در پای صندوق های رای ارکان انقلاب را محکم تر از گذشته کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از