حالت تاریک
در شهرستان پاوه انجام شد؛

انعقاد توافق‌نامه سه‌جانبه برای صدور پروانه ساخت درمانگاه

انعقاد توافق‌نامه سه‌جانبه برای صدور پروانه ساخت درمانگاه

توافق سه‌جانبه‌ای میان اعضای شورای اسلامی و روستا، شهرداری و تامین اجتماعی برای صدور پروانه ساخت درمانگاه در شهرستان پاوه منعقد شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، در نشست مشترک شورای اسلامی شهر پاوه، شهرداری و معاونت درمان تامین اجتماعی استان، توافق‌نامه‌ای برای صدور پروانه ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان شد.

درصدد آغاز عملیات اجرایی درمانگاه پاوه تا پایان سال جاری هستیم

دیار عبدالله‌زاده در این نشست، اظهار داشت: پیرو مذاکرات انجام گرفته میان شهرداری و تامین اجتماعی به‌منظور تسهیل در امر صدور پروانه ساخت برای درمانگاه تامین اجتماعی در پاوه، جلسه‌ای به‌منظور توافق نهایی در شورای شهر تشکیل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر پاوه گفت: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پاوه مقرر شد برای صدور پروانه درمانگاه تامین اجتماعی حداکثر همکاری‌ها در راستای اجرایی شدن پروژه مذکور در آینده نزدیک به‌عمل آید تا شهروندان فهیم شهر از خدمات آن منتفع شوند.

وی افزود: همکاری صورت گرفته در راستای ارائه خدمت بیشتر به مردم بوده و اعضای شورای اسلامی شهر با نقش واسطه میان شهرداری و سازمان تامین اجتماعی به‌دنبال اجرایی شدن پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

به گفته عبدالله‌زاده توافق برای صدور پروانه با همراهی شهردار، انجام شده و امیدواریم سازمان تامین اجتماعی نیز برابر وعده امروز خود به صورت جدی پیگیر باشد تا شاهد عملیات اجرایی آن در سال جاری باشیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از