حالت تاریک
رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه مطرح کرد:

ورود تیم‌های تکواندو کرمانشاه به لیگ مسابقات کشور

ورود تیم‌های تکواندو کرمانشاه به لیگ مسابقات کشور

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه با اشاره به ورود تیم‌های تکواندو استان به لیگ مسابقات کشور، گفت: اداره‌ کل ورزش و جوانان نیز به‌صورت همه‌جانبه پای‌کار بوده و نگاه ویژه‌ای به هیأت تکواندو دارد.

 

مسعود حجی‌‌زواره در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ در رابطه با وضعیت ورزش تکواندو در استان کرمانشاه اظهار داشت: در چند ماه اخیر خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی برای ورزش تکواندو در استان کرمانشاه بودیم از جمله کسب سهمیه المپیک توسط آرین سلیمی، میزبانی چهار دوره کلاس‌های مربی‌گری و داوری، برگزاری مسابقات چندجانبه غرب کشور در رده‌های مختلف، مسابقات پومسه قهرمانی استان و... که موجب تحولات خوبی در حوزه ورزش تکواندو کرمانشاه شده است.

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه عنوان کرد: در سال گذشته طی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، تیم توسن با مربی‌گری آقای کیوان حجی‌‌زواره و تیم تجارت نو با مربی‌گری لیلا خزایی، که هر دو از مربیان توانمند کرمانشاهی هستند، توانستند قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را کسب کنند.

حجی‌‌زواره در رابطه با برگزاری مسابقات در سال جاری اذعان کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس هیأت‌ شهرستان‌ها، معاون ورزش قهرمانی اداره ‌کل ورزش و جوانان استان، قهرمانان استان و پیشکسوتان ورزش تکواندو برگزار شد و برنامه‌ریزی مناسبی، برای برگزاری منظم مسابقات تکواندو و ارتقای این ورزش در استان مصوب شد.

رئیس هیأت تکواندو با اشاره به ورود تیم‌های تکواندو استان کرمانشاه به لیگ مسابقات کشوری ابراز کرد: طی جلساتی که با اعضای هیأت به‌منظور برنامه‌ریزی برای ورود چند تیم شاخص به لیگ کشوری داشتیم با چند تن از افراد دغدغه‌مند حوزه تکواندو صحبت شده که به‌عنوان حامیان مالی به میدان بیایند و دو تیم از استان کرمانشاه در لیگ کشوری حضور پیدا کند.

حجی‌‌زواره در خصوص تأمین مالی هیأت تکواندو تصریح کرد: همه هزینه‌های جانبی که هیأت تکواندو دارد از جمله پاداش قهرمانان و مربیان، تعمیرات هیأت، تجهیزات، برگزاری مسابقات و اردوها، از طریق خانه تکواندو تأمین می‌شود و علاوه بر این اداره‌ کل ورزش و جوانان نیز به‌صورت همه‌جانبه پای‌کار تکواندو بوده و نگاه ویژه‌ای به هیأت تکواندو داشته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از