حالت تاریک
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مطرح کرد:

اهتمام پلیس برای برخورد با مجرمان در کرمانشاه

اهتمام پلیس برای برخورد با مجرمان در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از اهتمام پلیس برای برخورد با معضلات اجتماعی و مجرمان در کرمانشاه خبر داد و گفت: امروز مهمترین مطالبه مردم نیز برخورد با افرادی است که فضای جامعه را با ناامنی مواجه می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان در دیدار با دادستان جدید کرمانشاه، ضمن تبریک انتصاب وی، اظهار داشت: آنچه که امروز عموم شهروندان از نهادهای حاکمیتی انتظار دارند، ایجاد فضایی امن در جامعه و مقابله جدی و قاطعانه با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی است.

 وی با بیان اینکه نبض کرمانشاه تند می‌زند و این استان درگیر برخی آسیب‌های اجتماعی است، گفت: وجود ۴۰۰ هزار حاشیه‌نشین در شهر کرمانشاه یکی از موضوعاتی است که این آسیب‌ها را تشدید کرده و سبب ایجاد مشکلات اجتماعی می‌شود.

 سردار حاجیان با تاکید بر اینکه پلیس همواره خود را مکلف به انجام وظایفش دانسته است، خاطرنشان کرد: در عین حال انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌های مسئول نیز از اقدامات امنیت‌آفرین پلیس حمایت کرده و تا حصول نتیجه کار را دنبال کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: به‌عنوان نمونه چندی قبل طرح جمع‌آوری ضایعاتی‌های غیرمجاز در کرمانشاه اجرا و مقرر شد دیگر دستگاه‌های مسئول، محلی را برای فعالیت این افراد طراحی کنند اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی همچنین بخش دیگری از برنامه‌های پلیس را مربوط به برخورد با اراذل و اوباش، عاملان تیراندازی و خرده‌فروشان و مصرف کنندگان مواد مخدر عنوان کرد و گفت: اقدام این افراد تأثیر بسیار بدی بر روحیه مردم و امنیت شهر و استان ما می‌گذارد و اگر قاطعانه با آن‌ها برخورد نشود در آینده شرایط سخت‌تر خواهد شد.

 سردار حاجیان تصریح کرد: برخورد قاطعانه با جرائم سرقت، خرید و فروش مواد مخدر و اراذل و اوباش از جمله برنامه‌های اولویت‌دار پلیس کرمانشاه است اما انتظار می‌رود دستگاه قضایی نیز در این حوزه همراه و کمک حال همکاران ما باشد و قاطعانه از آن‌ها در اجرای برنامه‌ها و ماموریت‌ها حمایت کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه تعامل و همراهی پلیس و دستگاه قضایی با یکدیگر هم‌اکنون در عالی‌ترین سطح خود قرار دارد، گفت: همین تعامل و هم‌افزایی، عرصه را برمجرمان تنگ‌تر از گذشته کرده است.

وی یادآوری کرد: پلیس آماده هرگونه تعامل و همکاری با دستگاه قضایی است و از این پس هم همکاران دستگاه قضایی به‌صورت جدی‌تر از برنامه‌های امنیت محور انتظامی حمایت و دفاع کنند تا شاهد ارتقاء محسوس امنیت در استان باشیم.

 سردار حاجیان در پایان بار دیگر با تبریک انتصاب «حمیدرضا کریمی» دادستان جدید کرمانشاه، وی را از جمله افراد خوشنام دستگاه قضایی معرفی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از