حالت تاریک
رئیس‌جمهور:

ایجاد اشتغال موضوع محوری در دولت است

ایجاد اشتغال موضوع محوری در دولت است

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال موضوع محوری در دولت است، گفت: بهترین خبر برای دولت این است که خط تولیدی آغاز به کار کرده و عده‌ای صاحب شغل شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ آیت‌الله رئیسی صبح امروز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ در جشن توانمندسازی ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد گفت: در سال ۵۷ بعد پیروزی انقلاب اسلامی کمیته امداد جز اولین نهادهایی است بود که به فرمان امام تشکیل شد. کمیته امداد برکات زیادی در توجه به محرومان و نیازمندان و مددجویان داشته است. بزرگانی در این مجموعه بودند که یاد نیک انها بر زبانها جاری است.

 وی با بیان اینکه مردان و زنان نیکوکار فراوانی در کشور داریم و این کمک حتی مربوط به افراد دارای مکنت و دارای امکانات نیست، ادامه داد: هستند افرادی که خود به نوعی نیاز دارند ولی نیاز دیگران را هم برطرف می‌کنند. 

رئیسی افزود: دگرخواهی در پرتو خداخواهی جلوه‌ای از زندگی مومنانه مردم است. در مسئله کرونا دیدید در کشورهای غربی و اروپایی فروشگاه‌ها غارت شد و رحمی وجود نداشت ولی این چیزها در کشور ما مشاهده نشد زیرا رهبر معظم انقلاب کمک مومنانه را مطرح کردند و این کمک مومنانه باعث شد در کشور شاهد این حوادث نباشیم. 

وی ادامه داد: مردم ما به فکر یکدیگرند و دگرخواهی در پرتو خداخواهی جلوه‌ای از زندگی مومنانه مردم است. 

رئیس‌جمهور با بیان اینکه کمیته امداد امروز مورد اعتماد همه است، خاطر نشان کرد: همه به این کمیته اعتماد دارند و این اعتماد باعث توجه مردم شده است. محور در کمیته امداد توامندسازی است.

 وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال موضوع محوری در دولت است، بیان کرد: بهترین خبر برای دولت این است که خط تولیدی آغاز به کار کرده و عده‌ای صاحب شغل شده اند.

 رئیس‌جمهور گفت: خود کفایی و توانمندسازی در برنامه کمیته امداد که مددجویان را در جایگاه تولید کننده قرار می‌دهد حائز اهمیت و با ارزش است.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از