حالت تاریک
جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳؛

ایران ۲ - ۱ امارات/ حمله برای صدرنشینی

ایران ۲ - ۱ امارات/ حمله برای صدرنشینی

تیم‌های ایران و امارات در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۸:۳۰ امشب، سوم بهمن ماه، در گروه C به میزبانی ورزشگاه اجوکیشین سیتی به مصاف هم رفته‌اند.

ملی پوشان فوتبال ایران موفق به کسب پیروزی چهار بر یک در شروع کارشان در جام ملت‌های آسیا شدند و پس از آن هم هنگ کنگ را با یک گل شکست دادند تا صعودشان را از گروه C قطعی کنند، اما شاگردان امیر قلعه‌نویی اکنون هم در تلاش برای برتری برابر امارات هستند تا صدرنشینی متقدرانه‌ای داشته باشند، ولی در آن سوی میدان نیز اماراتی‌ها با کسب چهار امتیاز نشان دادند تیم دست و پا بسته‌ای نیستند و با هدایت پائولو بنتو برای موفقیت تلاش می‌کنند.

پیش از آغاز این دیدار ایران با ۶، امارات با ۴، فلسطین با یک و هنگ کنگ بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم گروه C قرار گرفته‌اند.

ترکیب تیم ملی ایران

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم ملی ایران مقابل امارات

ترکیب تیم ملی امارات

خالد عیسی، خالد الظنحانی، خالد الهاشمی، بدر ناصر، زاید سلطان، حارب عبدالله، عبدالله رمضان، ماجد راشد، طحنون الزعابی، علی صالح و یحیی الغسانی
سرمربی: پائولو بنتو

ترکیب تیم ملی امارات مقابل ایران

دقایق حساس:

دقیقه ۲: پاس در عمق زیبای قلی‌زاده و ارسال خطرناک محرمی پس از برخورد به مدافع امارات به کرنر رفت.
دقیقه ۳: شوت راه دور حاج‌صفی دقت لازم را نداشت و راهی اوت شد.
دقیقه ۱۸: ارسال مهدی قایدی و ضربه سر سردار آزمون به شکل خطرناکی از روی دروازه امارات رد شد.
دقیقه ۱۹: مهدی قایدی سانتر خطرناکی از جناح چپ انجام داد که نزدیک بود منجر به گل شود، ولی خالد عیسی در دو مرحله مهار کرد.
دقیقه ۲۴: پس از ارسال پشت مدافعان مهدی طارمی با عبور توپ از بالای دستان دروازه‌بان، موقعیت خوبی برای سردار آزمون ایجاد کرد اما دخالت مدافع امارات نگذاشت تا او دروازه خالی حریف را باز کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از