حالت تاریک
رئیس اداره راهداری پاوه خبر داد:

بارش ۱۲۰ سانتی‌متری برف در پاوه

بارش ۱۲۰ سانتی‌متری برف در پاوه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه گفت: ۱۲۰ سانتی‌متر بارش برف در سه‌راهی شهدای پاوه ثبت شده است.

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: بر اساس فعالیت سامانه بارشی اخیر ۸۰ میلی‌متر بارش باران طی سه روز در پاوه گزارش و ثبت شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه گفت: میزان آمار بارش تجمعی در سال زارعی جاری نیز ۳۳۰ میلی‌متر است.

وی تصریح کرد: با ورود سامانه بارش‌زا به جو منطقه، در سه‌راهی شهدا یا ملندو نیز در محور نودشه به هانه گرمله ۱۲۰ سانتی‌متر بارش برف گزارش شده است.

شهریاری بیان داشت: در سه‌راهی باینگان شاهد بارش ۲۵ الی ۳۰ سانتی‌متری برف هستیم که عملیات برف‌روبی محورهای ارتباطی پاوه انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه افزود: با توجه با ارتفاع بالای برف و وزش باد شدید و کولاک در این محور تردد تنها با استفاده از زنجیرچرخ میسر است.

وی خاطرنشان کرد: برف‌روبی محورهای پاوه هم با تلاش نیروهای راهداری انجام صورت گرفته و علاوه بر آن آواربرداری در برخی از نقاط و محورهای ارتباطی به روستاهای تابعه که سبب ریزش کوه شده بود، انجام گرفته است.

شهریاری گفت: گردنه تته به مریوان به عنوان یکی از حلقه‌های اتصال کرمانشاه و کردستان نیز با شروع بارش‌ها مسدود و به دلیل کولاک شدید و بارش برف همچنان بسته است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی و به‌ویژه کوهستانی پاوه را دارند خواست تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت تردد نیز خودروهای خود را به امکانات ایمنی از جمله زنجیرچرخ مجهز سازند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از