حالت تاریک
کاندیدای ریاست‌جمهوری:

باید پاسخگوی عملکردمان باشیم

باید پاسخگوی عملکردمان باشیم

مسعود پزشکیان با بیان اینکه ما در برابر همه مردم مسئولیم و باید پاسخگوی عملکردمان باشیم، گفت: تا پای جان روی وعده‌های خود باقی خواهیم ماند.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مسعود پزشکیان صبح امروز چهارشنبه در دیدار با مردم کرمانشاه در ورزشگاه آزادی این شهر اظهار داشت: من آمده‌ام حق و حقوق شما مردم را بگیرم چون عده‌ای از اقوام و گروه‌ها در جامعه در حاشیه قرار گرفته‌اند.

این کاندیدای ریاست‌جمهوری با اشاره به سخنان حاشیه‌ای اخیر در مناظرات صدا و سیما افزود: قهرمانان این مملکت همچون سردار سلیمانی متعلق به همه مردم ایران هستند نه یک گروه خاص از مردم، سردار سلیمانی قهرمانی ملی مردم ایران و جهان است.

وی گفت: مردم افتخار مسئولان و حکومت هستند، حکومت تنها با وجود مردم می‌تواند پایدار بماند وقتی من شور و شوق مردم را می‌بینم بار سنگین مسئولیت را با تمام وجود احساس می‌کنم.

 پزشکیان خاطرنشان کرد: قسم می‌خورم که پیگیر حق تک‌تک شما خواهم بود من سعی خواهم کرد صدای کسانی باشم که تاکنون قدرتمندان صدای آنها را نمی‌شنیدند.

وی گفت: ما کاری خواهیم کرد که به امید خدا فقر، تبعیض، فساد و دروغ از این مملکت رخت بربندد و حق مردم به آنها بازگردد. 

پزشکیان تصریح کرد: ما کاری خواهیم کرد تا تمام مردم در اداره مملکت مشارکت کنند و نه یک عده و گروه خاص. 

وی ادامه داد: بعضی فکر کرده‌اند می‌توان با گروهی اندک برای تمام مملکت تصمیم‌گیری کرد ان‌شاءالله پس از به قدرت رسیدن با تمام توان شما را به قدرت خواهیم رساند.

پزشکیان بیان کرد: اگر به قدرت رسیدیم پیگیر مشکلات کارگران، کارمندان، کشاورزان، کولبران، بازنشستگان، معلمان و تمام اقشار مردم خواهیم شد.

این کاندیدای ریاست‌جمهوری افزود: ما نخواهیم گذاشت حق کسی در دولت آینده ضایع شود مطمئن باشید تا پای جان روی وعده‌های خود باقی خواهیم ماند.

وی گفت: ما در برابر همه مردم مسئولیم و باید پاسخگوی عملکردمان باشیم، کاری خواهیم کرد که تک‌تک ایرانیان به خود و مملکت خود افتخار کنند ما باید در صحنه بمانیم و نگذاریم عده‌ای محدود، سرنوشت کشور را به ناکجا آباد بکشند. 

پزشکیان تأکید کرد: ما از جوانان، متخصصان، بهترین کارشناسان و از تمام اقشار به دور از نگرش سیاسی و تنها بر اساس شایستگی برای رفع مشکلات استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: قهر با صندوق رأی به معنی پذیرفتن آرای بیشتر برای جناح رقیب است ان‌شاءالله همگی در روز جمعه در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهیم شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از