حالت تاریک
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد:

برپایی ۱۱۰پایگاه نیکوکاری ثابت و سیار در کرمانشاه

برپایی ۱۱۰پایگاه نیکوکاری ثابت و سیار در کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: تعداد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار است که در روزهای ۱۷ و 18 اسفندماه در سطح معابر عمومی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر خواهند شد.

رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال  همزمان با سراسر کشور با شعار در جشن نیکوکاری، نوروز را هدیه دهیم، از یکم اسفندماه آغاز شده و تا روز بیست و دوم اسفندماه ادامه خواهد داشت.


 مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با دعوت از عموم مردم برای کمک به نیازمندان، گفت: این اداره کل آمادگی کامل برای جذب کمک‌های مردمی را دارد.


طاهری در رابطه با مراکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی، عنوان کرد: تعداد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار است که در روز  پنجشنبه ۱۷ اسفندماه نیز پایگاه‌های سیار در سطح معابر عمومی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر خواهند شد.

وی در ادامه افزود: در روز جمعه ۱۸ اسفندماه هم در محل مصلی نماز جمعه پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی ایجاد خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از برپایی پایگاه‌ در مزار شهدا خبرداد و گفت: طی دو پنج‌شنبه آینده در مزار شهدا، پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر خواهد شد.

طاهری خاطرنشان کرد: علاوه بر دفاتر کمیته امداد در سطح استان، مراکز نیکوکاری نیز در این امر مهم با کمیته امداد امام خمینی(ره) همراهی و همکاری خواهند کرد.

وی با اشاره به نحوه کمک‌ توسط مردم، گفت: از مردم خیر و نیکوکار استان درخواست داریم که کمک‌های خود را به سمت کمک‌های نقدی سوق دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از