حالت تاریک
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه خبر داد:

برپایی ۳۱ پایگاه جشن عاطفه‌ها در کرمانشاه

برپایی ۳۱ پایگاه جشن عاطفه‌ها در کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه از برپایی ۳۱ پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه‌ها به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان خبر داد.

 

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: همه ساله و همزمان با آغاز سال تحصیلی «جشن عاطفه ها» با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و خیران استان و در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار می شود و این رخداد نمادی از توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید امسال نیز با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند تعداد ۳۱ پایگاه در کرمانشاه در جشن عاطفه‌ها کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند در قالب اجرای مراسم جشن عاطفه‌ها در سطح استان همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: جشن عاطفه‌ها در ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه برگزار می‌شود.

 

ترکمانه گفت: برپایی این برنامه فرهنگی و اجتماعی طی سال های گذشته موجب شده تا اقشار مختلف مردم در چنین روزهایی با حضور و مشارکت خود، انفاق و نیکوکاری را در عرصه مهم تحصیل دانش آموزان گسترش دهند.

 

 

وی تصریح کرد: اگر فرصت تحصیل برای هر دانش آموزان محروم فراهم شود بی شک به قطع زنجیره فقر کمک خواهد شد و در رفع محرومیت ها نیز گام های بلندی برداشته می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم نوع‌دوست و خیرین استان کرمانشاه می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ در تأمین نوشت افزار و لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از