حالت تاریک
با حضور جمعی از مسئولین سنقروکلیایی برگزار شد؛

برگزاری آیین تجلیل از پذیرفته‌شدگان کنکور در سنقروکلیایی

برگزاری آیین تجلیل از پذیرفته‌شدگان کنکور در سنقروکلیایی

مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ با حضور دانش‌آموزان و خانواده‌های دانش آموزان، جمعی از مسئولین، چهره‌های ماندگار علمی و آموزشی، خیّرین مدرسه ساز و مدیران برخی مدارس شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ با حضور دانش‌آموزان و خانواده‌های دانش آموزان، جمعی از مسئولین، چهره‌های ماندگار علمی و آموزشی، خیّرین مدرسه ساز و مدیران برخی مدارس آموزش و پرورش شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.

در ابتدای مراسم یوسف حشمتیان، معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرشتان سنقروکلیایی با ادای احترام به مقام و جایگاه شهیدان، بر استفاده از ظرفیت‌ها و تمام توان و تلاش در جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت تأکید کرد و گفت: همایش تجلیل از قبولین کنکور همایش تجلیل از افرادی است که تلاش نموده‌اند و به شعار «ما می‌توانیم» جامه عمل پوشانده‌اند.

در ادامه مراسم علی قربانی، فرماندار شهرستان سنقروکلیایی یادگیری علم را از بزرگترین توصیه‌های دینی عنوان کرد و ابراز داشت: بنده نفرات برتر کنکور شهرستان سنقروکلیایی را به عنوان دانشمندان جوان امروزی و آینده سازان کشور قلمداد می‌کنم.

وی خطاب به دانش‌آموزان افزود: شما به عنوان قهرمانان تلاشگر، سخت کوشان با برنامه و به عنوان دانشمندانی که مسیر زندگی‌تان عبرت‌آموز خواهد بود می‌باشید. من این موفقیت را به همه شما تبریک عرض می‌کنم.

فرماندار سنقروکلیایی همراهی خانواده‌ها را یکی از شرایط مهم موفقیت دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: از همه والدین دانش‌آموزان تقدیر و تشکر می‌کنم که با برنامه‌ریزی و صرف وقت چنین دانش‌آموزانی را به جامعه تحویل می‌دهند.

وی از همه مدیران مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم تشکر کرد و چنین نتایجی را حاصل تلاش‌های چندین‌ساله آنان و معلمان این دانش‌آموزان عنوان کرد.

در پایان این مراسم از نفرات برتر کنکور ۱۴۰۲ تجلیل به عمل آمد و از طرف آموزش و پرورش شهرستان سقروکلیایی هدایایی به آنان اهداء شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از