حالت تاریک
یک مسئول خبر داد:

برگزاری میهمانی کیلومتری غدیر در کرمانشاه

برگزاری میهمانی کیلومتری غدیر در کرمانشاه

دبیر اجرایی ستاد مردمی برگزاری میهمانی غدیر در کرمانشاه گفت: میهمانی غدیر پنجم تیرماه با برپایی ۲۰۰ غرفه فرهنگی هنری از مسیر آیینی مسجد آیت‌الله بروجردی تا مسجدجامع کرمانشاه اجرا خواهد شد.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمد ضیایی عصر امروز یکشنبه در نشست خبری ستاد مردمی غدیر که در قرارگاه کربلا تشکیل شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه موضوع اطعام مورد تأکید ائمه و بزرگان دین اسلام بوده است امسال در روز عید سعید غدیر مهمانی کیلومتری غدیر در کرمانشاه برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد مردمی برگزاری میهمانی غدیر در کرمانشاه افزود: این مهمانی کیلومتری از مسیر آیینی این شهر یعنی از مسجد آیت‌الله بروجردی تا مسجد جامع که حدود دو کیلومتر است برپا می‌شود.

وی گفت: میهمانی غدیر پنجم تیرماه همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۶ تا ۲۳ شب با برنامه‌های متنوع فرهنگی در حال اجرا خواهد بود.

ضیایی با اشاره به اینکه این برنامه ۲۰۰ غرفه دارد، خاطرنشان کرد: در طول برنامه در دو نقطه متمرکز مسیر برگزاری، پوشش برنامه به طور مستقیم از شبکه استانی زاگرس پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه به صورت خانوادگی و با حضور مردم اجرا می‌شود، ادامه داد: برای پیوستن به پویش هر خانواده یک موکب، افراد می‌توانند عدد ۱۱۰ را به سرشماره ۵۰۰۴۰۰۱۰۲۴۴۳۴ پیامک کنند که برای برپایی موکب و یا هر نوع خدمات دیگری در این جشن اعلام آمادگی کنند.

ضیایی با اشاره به اینکه در مهمانی غدیر از بیش از ۱۰ هزار نفر پذیرایی صورت می‌گیرد گفت: این برنامه مردمی، شبیه‌سازی اربعین است که توسط ستاد مردمی غدیر و با حضور فعالان فرهنگی استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشن کیلومتری که کاملاً مردمی است، افزود: امسال در شهرستان اسلام‌آبادغرب برگزار می‌شود و درصدد هستیم این جشن در سال‌های آینده در سایر شهرستان‌ها نیز برگزار کنیم. 

ضیایی یادآوری کرد: سال گذشته در بلوار طاقبستان برگزار شد که تعداد غرفه‌ها و برنامه‌ها محدود بود اما امسال قصد داریم با راه‌اندازی بخش‌های مختلفی شامل شهربازی، غرفه‌های خاص کودکان و نوجوانان و نیز برپایی برنامه‌های شاد و پایکوبی در طول مسیر جشن، نشاط و شادی را در شهر به‌وجود بیاوریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از