حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کرمانشاه:

وضعیت کنونی شایسته کرمانشاه نیست

وضعیت کنونی شایسته کرمانشاه نیست

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه گفت: وضعیت حال حاضر در شأن و جایگاه کرمانشاه مناسب نیست، استانی که به تعبیر مقام معظم رهبری، سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، غلام‌علی یاربیگی عصر امروز یک‌شنبه در نشست تخصصی هیأت اندیشه‌ورز کرمانشاه، اظهار داشت: استان کرمانشاه قبل از انقلاب در بطن و بعد از انقلاب در راستای عزتمندی این مملکت سهم به‌سزایی داشته و قریب به ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و نقش حائز اهمیتی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای رسیدن به قله دارد. 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه افزود: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که وضعیت حال حاضر مناسب شأن و جایگاه کرمانشاه نیست، استانی که به تعبیر مقام معظم رهبری، سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است. 

وی تصریح کرد: در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… دچار مشکل هستیم که البته این مشکلات از قبل وجود داشته اما اکنون بیشتر رشد کرده‌اند و وضعیت فعلی کرمانشاه قابل قبول نیست. 

یاربیگی خاطرنشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر برگزاری این جلسات اندیشه‌ورزی این است که متخصصان در این هیأت‌‌ها، به همه موضوعات و مسائل ورود کنند و مشکلات در حوزه‌های مختلف احصاء شود. 


درصدد احیای حقوق شهروندی در کرمانشاه هستیم

در ادامه برومند نامداری؛ قائم‌مقام شهردار کرمانشاه اظهار داشت: در هيأت اندیشه‎ورز ما به دنبال این هستیم که حقوق شهروندی، آموزش فرهنگی و آموزش حقوق شهروندی را در کرمانشاه احیا کنیم، چرا که تا آموزش ندهیم و مردم با ما همراه نباشند و حقوق شهروندی را نشناسند به هیچ عنوان موفق نخواهیم بود. 

وی تصریح کرد: طبق دستور فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، مسائل و مشکلات به صورت جزئی و خاص در کارگروه‌های تخصصی بررسی و جمع‌بندی شده و با ارائه راهکارهای علمی و اجرایی، خدمت مسئولان مربوطه ارائه خواهد شد. 


بیان مشکلات به تنهایی هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت

در ادامه نادر نوروزی؛ شهردار کرمانشاه گفت: باید بدانیم مفهوم هيأت اندیشه‌ورز این است که در این جلسه عزیزانی گردهم آمده‌اند که به صورت تخصصی در حوزه کاری و مطالعاتی خودشان صاحب‌نظر هستند و دیدگاه‌ها، تجربیات و مشاهدات متفاوتی دارند.

 شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم این‌ موارد را با یکدیگر ترکیب کنیم و به یک نقاط اشتراک برسیم که این نقاط اشتراک، متقن و قابل قبول خواهد شد و ارزش علمی پیدا خواهد کرد و می‌توان بر اساس آن عمل کرد. 

نوروزی عنوان کرد: بیان مشکلات به تنهایی هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت بنابراین ما باید روش واحدی را انتخاب کنیم که بر اساس آن به نتیجه برسیم. 

وی در ادامه افزود: دو روش برای مطالعه وجود دارد، یکی روش مطالعه راهبردی که طبق آن وضعیت موجود و مطلوب بیان می‌شود و بر اساس چهار عنصر نقاط ضعف، قوت، فرصت‌ها و تهدیدها تبیین می‌شود و جایگاه برای آن در نظر گرفته می‌شود‌.

نوروزی خاطرنشان کرد: وضعیت مطلوب، چشم‌اندازی است که طراحی می‌شود و راهبردها برای رسیدن به چشم‌انداز موردنظر ارائه خواهد شد. 

شهردار کرمانشاه اذعان کرد: امروز نسل سوم دانش در دنیا، دانش کاربردی است یعنی چیزی که با استفاده از آن بتوان یک مسئله‌ای را حل کرد، در حال حاضر دنیا، مطالعه موثر، مطالعه مسئله‌محور است که به ما خواهد گفت که آیا می‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم یا در چه زمانی می‌توان مشکل را حل کرد و مقدورات ما چیست و نتیجه این حل مسائل چه می‌شود؟ 

وی تأکید کرد: در این جلسات اندیشه‌ورزی، پیشنهاد بنده به اعضای محترم این است که روشمند کار انجام شود و کمیته‌های متعددی تشکیل شود که  بتوان با مطالعات تخصصی در حوزه‌های مختلف، مشکلات و مشاهدات را به مسأله تبدیل کرد و مسائل را اولویت‌بندی زمانی کنیم و بدانیم قابلیت حل شدن دارد یا خیر لذا با این دستورالعمل می‌توان به نتیجه مطلوب رسید. 

در پایان این نشست حکم مسئولیت ریاست هیئت اندیشه‌ورز سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کرمانشاه توسط غلام‌علی یاربیگی فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، به برومند نامداری اهدا شد.

وضعیت کنونی شایسته کرمانشاه نیست
وضعیت کنونی شایسته کرمانشاه نیست
وضعیت کنونی شایسته کرمانشاه نیست
وضعیت کنونی شایسته کرمانشاه نیست
وضعیت کنونی شایسته کرمانشاه نیست
وضعیت کنونی شایسته کرمانشاه نیست
وضعیت کنونی شایسته کرمانشاه نیست
وضعیت کنونی شایسته کرمانشاه نیست
وضعیت کنونی شایسته کرمانشاه نیست

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از