حالت تاریک
جانشین فرمانده سپاه ناحیه دالاهو:

بسیج نماد انقلاب است

بسیج نماد انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه دالاهو گفت: بسیج نماد انقلاب و برخاسته از خون پاک شهدا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حسین شش‌یکانی امروز پنجشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج که در  سپاه شهرستان دالاهو برگزار شد، بر برگزاری هرچه بهتر مراسمات به‌ویژه راهپیمایی ۲۷ آبان ۱۴۰۲ و دیگر برنامه‌ها در طول ایام هفته بسیج تأکید کرد.

وی در ادامه به نقش و جایگاه بالا و تأثیرگذار بسیج در پیشبرد اهداف اسلامی در سطح کشور اشاره کرد و خواستار ارائه برنامه‌های مرتبط توسط اعضاء، برای بررسی و اجرا در هفته بسیج شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه دالاهو بر ضرورت اجرای برنامه‌های هفته بسیج با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری و همچنین بهره‌گیری از فضای مجازی در اجرای برنامه‌ها تاکید کرد.

شش‌یکانی خاطرنشان کرد: رسالت ما ایجاب می‌کند با استفاده از ظرفیت‌ها و ترویج و اشاعه فرهنگ بسیجی در جامعه زمینه‌ساز پیشرفت کشور باشیم.

وی با گرامیداشت هفته بسیج از پنجم آذر ماه به‌عنوان سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، گفت : هرکسی که در جامعه اسلامی احساس مسئولیت کند، بسیجی است.

شش‌یکانی با بیان اینکه بسیج نماد انقلاب و برخاسته از خون پاک شهدا است، افزود: بسیج در نخستین روزهای انقلاب با دور اندیشی حضرت امام خمینی(ره) تشکیل و نهادینه شد و امروز با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند.

وی همچنین خواستار همکاری و مشارکت تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان شد.

جانشین فرمانده ناحیه سپاه دالاهو گفت: در هفته بسیج برنامه‌های متنوعی شامل غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، ویزیت رایگان در مناطق محروم، دیدار و تجلیل از بسیجیان و رزمندگان پیشکسوت اجرا خواهد شد.

در ادامه این نشست اعضای حاضر به طرح ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص هفته بسیج پرداخته و نکاتی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

بسیج نماد انقلاب است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از