حالت تاریک
رادیکال‌ها:

بعد از انتخابات تسویه‌حساب می‌کنیم!

بعد از انتخابات تسویه‌حساب می‌کنیم!

طیف اصلاح‌طلبان رادیکال معتقدند که در حال حاضر باید تنها به انتقادات رسانه‌ای از اضلاح‌طلبان مشارکت‌جو پرداخته و پس از انتخابات با آن‌ها تسویه حساب اساسی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اخبار دریافتی حکایت از عصبانیت شدید طیف رادیکال جریان اصلاحات از بیانیه 110 فعال اصلاح طلب برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی حکایت دارد.

گفته می‌شود اصلاح طلبان ساختاری که در شرایط کنونی مدیریت جبهه اصلاحات را در دست دارند، برخی از لیدرها و امضاء کنندگان بیانیه 110 فعال سیاسی را «خائن» نامیده و بر ضرورت تنبیه تشکیلاتی، برخورد قاطع و نیز تعیین تکلیف آنان اصرار دارند.

در این میان اما برخی از رادیکال‌های جبهه اصلاحات تاکید دارند درست است که این بخش از اصلاح طلبان تصمیمات جبهه را مورد خدشه قرار داد اند اما عدم رای آنان بهترین فرصت است که در انتخابات آتی آنان را متوجه اشتباهات راهبردی خود ساخته و ضمن متمرکز کردن فشار بدنه تحریمی به سمت آنان، این طیف را در انتخابات آتی در موضع پایین دستی به دلیل برآوردها و تخمین های اشتباهشان قرار دهیم.

طیف اصلاح‌طلبان رادیکال معتقدند که در حال حاضر باید تنها به انتقادات رسانه‌ای از اصلاح‌طلبان مشارکت‌جو پرداخته و پس از انتخابات با آن‌ها تسویه حساب اساسی کرد!

 

منبع: مشرق‌نیوز

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از