حالت تاریک

بیانیه سازمان بسیج مداحان به‌مناسبت یوم الله نهم‌دی

بیانیه سازمان بسیج مداحان به‌مناسبت یوم الله نهم‌دی

سازمان بسیج مداحان استان کرمانشاه به مناسبت یوم الله نهم دی و روز بصیرت، بیانیه‌ای صادر کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان کرمانشاه به‌مناسبت حماسه ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مومن و سلحشور ایران اسلامی در سه دهه حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگونی را تجربه کرده‌اند و به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان با این انقلاب ، با کمک توجهات حضرت بقیه الاعظم و تحت رهبری‌های امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای و با بصیرت انقلابی تمام توطئه‌ها را ناکام ساخته‌اند.

حضور پرشکوه و یکپارچه نهم دی ماه سال ۸۸ به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران ، پیام ولایت مداری ملت ایران را به جهانیان فریاد زد و نشان داد که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهداو امام شهیدان لحظه‌ای کند و یا متوقف کند.

همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند:

« این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده‌ای افراد در خیابان‌ها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد» . همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای ۹ دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.

در شرایط امروز عده‌ای تمام تلاش خود را برای ایجاد نارضایتی عمومی بکار بسته‌اند تا نظام را ناکارآمد نشان داده و در راه پیشرفت کشور سنگ‌اندازی کنند؛ بصیرت و توجه بیشتری را نسبت به گذشته طلب می‌کند؛ چرا که عده ای در تلاشند تا مردم حماسه ۹ دی را فراموش کنند و این حماسه بزرگ مردمی را کم‌رنگ کنند.

اما مردم بصیر و انقلابی مثل همیشه محکم و استوار در صحنه حضور دارند و اجازه جولان به فتنه‌گران و سودجویان نخواهند داد.

یوم الله ۹ دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند.

این حماسه بزرگ حاصل حضور جوانان بود و با این حضور جایگاه رهبر دینی و ولایت فقیه در جامعه غرب روشن شد.


سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان کرمانشاه بر خود لازم می‌داند تا اعلام کند خانواده بزرگ ستایشگران استان نیز دوشادوش مردم ایران اعم از طلبه و دانشجو، بازاری و کارمند و ارتشی، سپاهی در ۹ دی ماه امسال باز هم در یک حضور به یادماندنی؛ خواسته و اعتقادات خود را یکبار دیگر بیان خواهد کرد و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون خواهد آمد چرا که می‌داند دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت و باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملتها را با گذر از طوفان‌ها و موج‌های خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه‌الله الاعظم بسپاریم.

در سالگرد حماسه ماندگار ۹دی بار دیگر بیعت خود را با پیر مرادمان تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌نماییم و بر همه کج فکران بداندیش با صدایی برخاسته از حلقوم شهیدان انقلاب اسلامی فریاد می زنیم که: «با ولایت رهسپاریم تا شهادت»

 

 سازمان بسیج مداحان وهیئات مذهبی استان کرمانشاه

بیانیه سازمان بسیج مداحان به‌مناسبت یوم الله نهم‌دی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از