حالت تاریک
یادداشت؛

تأملی بر پیام نوروزی جوبایدن

تأملی بر پیام نوروزی جوبایدن

رئیس‌جمهور جنایتکار و تروریست آمریکا که با افتخار به صهیونیست بودن خود، در نسل‌کشی و جنایت جنگی در غزه مشارکت و نقش محوری را بازی کرد، برای ایرانیان به همراه دیگر سران رژیم صهیونیستی آمریکا پیام نوروزی فرستاد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ جوبایدن به همراه دیگر سران رژیم صهیونیستی آمریکا با تاکید بر برگزاری جشن نوروز در آمریکا و چیدن سفره هفت‌سین در کاخ سیاه و افتخار به فرهنگ ایرانی چنان وانمود کردند که اصلا نوروز به آنها تعلق دارد!

این ادا و اطوار و ژست‌های مشمئز کننده سران رژیم تروریستی آمریکا این روزها به‌صورت نمادین در صحنه جهانی در قضیه غزه هم در انظار جهانیان به نمایش در آمده است.

آنها تأمين‌‌کننده اصلی انواع سلاح‌های پیشرفته جنگی، هزینه نظامی و ارائه دهنده کمک‌های هنگفت اقتصادی، سیاسی و تبلیغاتی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی هستند به‌طوری که آتش بس و جلوگیری از نسل‌کشی در غزه را سه بار طی چهار ماه جنگ وتو کردند و به همراه انگلیس جنایتکار و در راستای حمایت از جنایتکاران جنگی صهیونیستی به یمن لشکرکشی کردند.

آنها بر طبل جنگ و جنایت کوبیدند، به‌طوری که حتی بشر بودن خود را با خلق صحنه‌های فاجعه‌بار و دل‌خراش زیر سوال بردند و با حربه محاصره و قحطی، پروژه و فرآیند نسل‌کشی را به شیوه‌های مختلفی تکمیل کردند.

 اما از آن طرف با ژست مشمئزکننده کمک به گرسنگان و قحطی‌زدگان حاصل از عمل خویش در  فلسطین چند بسته را با چتر در هوا رها کردند و  تصویر آن را توسط امپراتوری رسانه‌ای به خورد افکار عمومی جهانیان دادند که مثلا آمریکای بشر دوست دارد به کودکان گرسنه و تشنه گرفتار در زیر بمباران کمک می کند!

شبیه همین پیام نوروزی، غافل از اینکه همان بسته‌های رها شده به ظاهر بشر دوستانه که  در آسمان رها می‌شد به دو شکل در قتل و کشتار مردم و کودکان فلسطینی منظور شد و به‌کار رفت؛ یکی اینکه سقوط این بسته‌ها بر سر مردم، باعث شهادت حداقل پنج نفر اعم از سه کودک شد که خود جنایت دیگری است که باید علیه این جنایت جنگی آمریکا طرح دعوا کرد چرا که از بسته‌های غذایی به‌عنوان سلاح استفاده کرده و دوم اینکه این بسته‌ها بصورت طعمه ترور عمل کردند و به واسطه جمع شدن مردم در اطراف این بسته‌ها، این مردم سیبل نظامیان خون‌خوار صهیونیستی شدند.

پروپاگاندای نوروز گرایی این صهیونیست‌های آمریکایی شبیه حکایت این عمل زشت آنها در غزه است چرا که اولا  آنها به کرات ثابت کرده‌اند که دشمن فرهنگ ایران و بالاخص فرهنگ تاریخی، ریشه‌دار و صیانت بخش زنان ایرانی هستند، ثانیا، تجربه ۴۵ سال گذشته و حمایت  آنها از گروهک‌های تجزیه‌طلب نشان می‌دهد که آنها دشمن شماره یک تمامیت ایران هستند. 

همچنین آنها باید حواس شان باشد که تحریم و جنگ اقتصادی که بر ملت ایران آن هم به جرم استقلال‌طلبی تحمیل کرده‌اند سفره‌های مردم از جمله سفره‌های نوروزی را تهدید کرده است، پس آقای جو، بهتر بگویم، آقای گندم‌نمای جوفروش با این ژست‌ها فقط آبروی نداشته خود را ضایع می‌کنید و کاریکاتور زشت‌تری از آن چهره کریه‌المنظر به نمایش می‌گذارید.

نامدار یوسف‌وند؛ عضو هیأت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از