حالت تاریک
امام جمعه هرسین:

تأمين امنیت پشتوانه‌ای قوی می‌طلبد

تأمين امنیت پشتوانه‌ای قوی می‌طلبد

امام جمعه هرسین گفت: امنیت یک موضوع اتفاقی نیست که یک شبه ایجاد شود و قطعا پشتوانه‌ای قوی می‌خواهد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته سالمند و تکریم آن‌ها، ظهار داشت: وجود پیران و سالخوردگان سبب افزایش برکت می‌شود و نگاه محبت‌آمیز فرزند به پدر و مادر عبادت است.

امام جمعه هرسین افزود: متاسفانه با ترویج فرهنگ غرب ما شاهد افزایش خانه‌های سالمندان هستیم در حالی‌که این در شأن این افراد نیست.

حجت‌الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات شنیده می‌شود که برخی از پدران و مادران نگران نگهداری‌شان در دوران پیری توسط فرزندانشان هستند که این در شأن یک مسلمان نیست.

 وی خاطرنشان کرد: دعای پدر برای فرزندان مانند دعای پیامبر برای امت است، این جایگاهی است که اسلام به پدر و مادر داده است وعدم تکریم سالمندان دور از انسانیت و یکی از نشانه‌های آخرالزمان این است که پیران و سالمندان در میانشان تکریم نمی‌شوند.

 حجت‌الاسلام رضایی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران عرصه امنیت در شهرستان، اظهار داشت: امنیت یک موضوع اتفاقی نیست که یک شبه ایجاد شود و قطعا پشتوانه‌ای قوی می‌خواهد.

امام جمعه هرسین افزود: یکی از سازمان‌هایی که به‌صورت شبانه‌روزی برای امنیت جامعه تلاش بی‌وقفه می‌کند و در این راه هزینه‌هایی هم داده و شیرمردانی را تقدیم نظام اسلامی کرده، نیروی خدوم انتظامی است.

 وی تصریح کرد: تفاوت‌های بسیاری بین پلیس جمهوری اسلامی و سایر کشورها وجود دارد البته پلیس هر کشور بر اساس خواسته‌های آن نظام فعالیت می‌کند.

 حجت‌الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: در اروپا و آمریکا جان، مال و ناموس مردم مورد حفاظت قرار نگرفته است بلکه در برخی اوقات به آن‌ها تعرض هم شده است ولی در جمهوری اسلامی ایران شعار و آیه‌ای که بر تارک این نیرو نقش بسته است خطاب به ایمان آورندگان است و این نشان می‌دهد در کاری که انجام می‌دهند تنها رضای خدا مطرح است.

 حجت‌الاسلام رضایی اظهار داشت: سال گذشته فوت یک خانم در واقع بهانه‌ای بود که دشمن از این آب گل‌آلود ماهی بگیرد و اگر این نشد باز هم بهانه‌های دیگری ایجاد می‌کردند، در واقع هر موقع کشور رو به پیشرفت است دشمن به بهانه‌ای سعی در ایجاد فتنه و آشوب داشت ولی هر بار با عنایت حضرت ولی عصر (ص) این تهدیدها به فرصت تبدیل شد.

امام جمعه شهرستان هرسین افزود: چند عامل در ناکام بودن فراخوان برای تجمعات در امسال تاثیرگذار بود یکی هشدار جدی سپاه به نیروهای تروریستی و برخی کشورهای منطقه که اگر خودتان نمی‌توانید گروه‌های تجزیه طلب را جمع کنید ما مقرهای آن‌ها را مورد اصابت قرار می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در به در شدن سازمان پیر منافقین از آلبانی با پشتوانه دیپلماسی قوی نظامی، وجود اختلاف بین براندازان، آزادسازی پول‌های بلوکه شده و آزادسازی زندانیان و حضور مقتدرانه ایران در شانگهای و سازمان‌های بین‌المللی و دیپلماسی موفق دولت سبب شد که دشمن ناکام بماند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از