حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
تأمین مالی چالش اصلی دانش‌بنیان‌های کرمانشاه
رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه مطرح کرد:

تأمین مالی چالش اصلی دانش‌بنیان‌های کرمانشاه

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اشاره به توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: تأمین مالی چالش اصلی دانش‌بنیان‌های استان کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سیامک آزادی صبح امروز در همایش شرکت‌های دانش‌بنیان استان کرمانشاه که در پارک علم و فناوری برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش و کوشش مسئولان استانی و کارشناسان حوزه فناوری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان استان کرمانشاه به ۱۰۰ عدد رسیده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تنها توسعه کمی شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار نیست و باید توسعه کیفی این شرکت‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد.

آزادی با بیان اینکه استان کرمانشاه ۵۰۰ واحد فناور دارد، تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان این استان ۳۰۰ محصول فناور تولید می‌کنند که ۲۰ محصول منحصر به دانش‌بنیان‌های استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های شرکت دانش‌بنیان هدفمند است، بیان کرد: در تدوین سند راه شرکت‌های دانش‌بنیان سعی کرده‌ایم که اولویت‌ها و ظرفیت‌های استان کرمانشاه مدنظر قرار بگیرد تا بتوانیم بخشی از مشکلات استان را رفع کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه افزود: بزرگ‌ترین مشکل و چالش شرکت‌های دانش‌بنیان در مقطع کنونی موضوع تأمین ملی و سرمایه این شرکت‌ها است که همواره سعی کرده‌ایم با تسهیل‌گری موانع پیش‌ رو را برطرف کنیم.

آزادی خاطرنشان کرد: توسعه در عرصه‌های مختلف اتفاقی نیست و باید تمام مسئولان و واحدهای تولیدی برای تحقق این مهم تلاش کنند تا بتوانیم اقتصاد استان کرمانشاه را بیش از پیش شکوفا کنیم.

وی اضافه کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری از اعتبارات مناسبی برخوردار است که با تعامل شرکت‌های دانش‌بنیان در تلاش هستیم مشکلات تأمین مالی شرکت‌های استان کرمانشاه را کاهش دهیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از