حالت تاریک

تابع ولایت فقیه باشید

تابع ولایت فقیه باشید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید اکبر روندی چنین آمده است؛ در همه حال تابع ولایت فقیه باشید چرا که در روز قیامت هرکسی با امامش محشور می شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، شهید اکبر روندی در سال ۱۳۴۳ در شهرستان قصرشیرین به دنیا آمد و در شانزدهم مرداد سال ۶.۱۳ در سردشت عملیات نصر ۷ به شهادت رسید.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار چنین آمده است؛ خدایا حمد و سپاس و ستایش مخصوص توست اگر خداوند توفیق شهادت به این بنده حقیر داد چند جمله با عزیزانم سخن دارم: از مادر وخواهران و برادرانم وخویشان درخواست بخشش دارم واز دوستان خواستارم که هر گونه بدی از حقیر دیده‌اند ببخشند.
انتظار من و تمام شهداء از شما این است دستورات خداوند را اجرا، واجبات را انجام داده و محرمات را ترک کنید، پیرو قرآن، پیرو پیامبران، یار ویاور امام باشید، تقوا پیشه کنید.

ای نور چشمان من در همه حال تابع ولایت فقیه باشید چرا که در روز قیامت هرکسی با امامش محشور می‌شود.

خواهران و برادران عزیزم امروز اسلام در مقابل کفر قرار گرفته و تمام مستضعفان جهان چشم به شما دوخته‌اند بیائیم فردای قیامت در مقابل پیامبر و…خجالت و سرشکسته و شرمنده نشویم.

حزب الهی واقعی کسی است که در تمام صحنه‌های انقلاب حضور فعال داشته باشد ما باید نیت را خالص کنیم به خود برسیم وبه فرموده امیرالمومنین (علیه السلام) به دنیا بگوئیم از ما دور شو.

خدایا به حق اولیائت کاری کن که مرگ و خون باعث شود که مردم به تو نزدیک‌تر شوند، خدایا مرا در مقابل انبیاء و اولیاء و شهداء شرمنده مکن، اسلام را نصرت و کفار و دشمنان دینت را نابود بگردان. (آمین یا رب العالمین)v

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از