پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1402-08-13 23:09 - شماره خبر : 1396 0
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه:

تبلیغات دشمنان نباید بر جوانان ما اثرگذار باشد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید فرزندان خود را با فرهنگ غنی اسلامی آشنا کنیم، گفت: تبلیغات دشمنان نباید برجوانان ما اثرگذار باشد.

افشین آزادی امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: امروز وظیفه هر انسان آزاده‌ای است که در این مراسمات و برنامه‌ها شرکت کند به‌ویژه در چنین راهپیمایی‌هایی که بر علیه دنیای استکبار و جنایتکاران عالم شکل گرفته‌اند.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه افزود: در راس این جنایتکاران آمریکای جهانخوار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی قرار گرفته‌اند که جنایات آنان در سراسر جهان مشهود است.

 

وی گفت: این جنایتکاران در جنایات اخیر اوج خباثت و رذالت خود را به جهانیان نشان دادند لذا امروز وظیفه همه مسلمانان است که با حضور گسترده خود در این راهپیمایی انزجار و نفرت خود را از دنیای استکبار و رژیم کودک‌کش اسرائیل نشان دهند.

 

آزادی خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که مردم در تمام کشورهای جهان و حتی کشورهای غربی از این رژیم کودک‌کش نفرت پیدا کرده‌اند و در اعتراضات و تظاهرات علیه این رژیم شرکت می‌کنند.

 

وی ادامه داد: مسلمانان از این جنایت عصبانی هستند و همه دولت‌ها و ملت‎‌ها باید به صورت مادی، معنوی، لجستیکی و تسلیحاتی از مردم فلسطین حمایت کنند تا رژیم غاصب صهیونیستی ریشه‌کن شود.

 

آزادی با اشاره به اینکه حقوق بشر موردنظر غرب، سیاستی مبتنی بر استعمار و ایجاد  استبداد است و آنان همواره به دنبال منافع خود بوده و هستند، تصریح کرد: از این رو شرکت در این راهپیمایی‌ها به منظور ابراز نفرت و انزجار از رژیم ظالم صهیونیستی لازم است.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دیگر رسانه‌های درغگو نمی‌توانند رژیم غاصب را ارتش بی آسیب معرفی کنند، گفت: همه در دنیا عاقبت گنبد آهنین را دیدند و مسیر مقاومت اسلامی حق است.

وی تاکید کرد: تبلیغات دشمنان نباید برجوانان ما اثرگذار باشد و این وظیفه پدران و مادران است که فرزندان خود را با فرهنگ غنی اسلامی آشنا کنند تا فریب دسیسه‌های دشمنان را نخورند.

https://mersadnews.ir/short/enPZN
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار