حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلام رسالتی دینی است
امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی گفت:

تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلام رسالتی دینی است

امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی گفت: شهدا با فداکاری و از جان‌گذشتن برای حفظ امنیت کشور و صیانت از آرمان‌ها جنگیدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌رضا اکبری صبح امروز سه‌شنبه در مراسم تقدیر از نویسنده حوزه دفاع مقدس در شهرستان سنقر و کلیایی، اظهار داشت: در دین مبین اسلام برترین نوع مرگ شهادت در راه خداست؛ شهادت مرگ تاجرانه و مقام شهید در پیشگاه خداوند رفیع است.

امام جمعه شهرستان سنقر افزود: شهید از مال و جان و تعلقات خود می‌گذرد و برای آن ارزش والاتر، برای تحصیل رضایت از هیچ تلاشی در راستای خدمت‌رسانی و ادای دین و تکلیف دریغ نکرده است.

وی با بیان اینکه شهادت‌ فداکارى و از جان‌گذشتگى در راه خدا و دین، نهایت رستگارى انسان مؤمن است، خاطرنشان کرد: شهدا با فداکاری و از جان‌گذشتن برای حفظ امنیت کشور و صیانت از آرمان‌ها جنگیدند.

 اکبری ادامه داد: قطره خون شهید نزد خداوند از بهترین قطرات است و شهادت موجب آمرزش گناهان مى‏شود، شهید از سئوال قبر مصون است و حق شفاعت دارد، وقتی شهدا وارد بهشت مى‏شوند همه بهشتیان به مقام شهید غبطه مى‏خورند.

وی ضمن اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی در ابعاد مختلف، گفت: برگزاری یادواره‌های شهیدان و ترویج ارزش‌های معنوی در راستای تبیین آرمان‌های انقلاب نقش به‌سزایی دارد.

اکبری ضمن اشاره به جبهه مقاومت و رشادت شهدای مقاومت، خاطرنشان کرد: نقش مقاومت مردم فلسطین و غزه و همچنین  نقش شهدای جبهه مقاومت در شکست اهداف نظامی استکبار در منطقه کاملاً مشهود است  و تبیین رشادت‌ها و ایثار رزمندگان اسلام یک رسالت مهم دینی و انقلابی است.


امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی ضمن اشاره به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی عنوان کرد: گنبد آهنین به‌قدری ضعیف است که پهپادهای مقاومت هر جایی را که بخواهند می‌زنند و گنبد آهنین را برای همیشه از بین برده‌اند و  امروز به‌دنبال صیانت و حفاظت از افراد داخل خودش است و امروز می‌بینیم که مردم و سران صهیونیستی در پناهگاه به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال آشوب در منطقه و تضعیف جبهه مقاومت و ایران بود، تأکيد کرد: جمعه نصر و حضور مقام معظم رهبری در جمع مردم و فضای باز بعد از عملیات وعده صادق ۲ ثابت کرد رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد و تا زوال فاصله‌ای ندارد.

انتهای خبر/

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از