حالت تاریک
امامان جمعه استان کرمانشاه مطرح کردند؛

تبیین شاخصه‌های رئیس‌جمهور شهید

تبیین شاخصه‌های رئیس‌جمهور شهید

ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به تبیین مهمترین ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ائمه جمعه شهرستان‌های کرمانشاه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت و برشمردن ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید، بر انتخابی آگاهانه تأکید کردند که رئیس جمهور آینده نیز باید فردی جهادی، مؤمن، مردمی و فسادستیز باشد.

آیت‌الله رئیسی روزهای تعطیل نیز دست از کار و تلاش نمی‌کشید

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کنگاور ضمن دعوت به تقوای الهی و تسلیت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی اظهار داشت: اگرچه داغ بسیار سنگینی بر دل رهبر انقلاب و مردم ما نشست اما این کشور بیمه امام رضا(ع) و تحت عنایات شمس‌الشموس است.

وی افزود: رئیس جمهور عزیز ما با تلاشی مجدانه حتی در روزهای تعطیل نیز دست از کار و تلاش و سفرهای استانی بر نمی‌داشت اما امروز و در این جمعه رئیس جمهور شهیدمان سبک‌بال در جوار امام رئوف آرمیده است.

آیت‌الله رئیسی لایق «شهادت» بود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی حاتمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان دالاهو، شهادت را  در خور و شأن حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان بزرگوار این شخصیت محبوب و مردمی دانست و اظهار داشت: این بزرگواران به آن چیزی که لیاقت و آرزوی آن را داشتند رسیدند، لذا این اتفاق هر چند برای ما تلخ و دردآور است اما برای شخصیت عالی، معنوی و واقعا پاک و مخلص حضرت آیت‌الله رئیسی یک هدیه از جانب پروردگار که لایق بود.

وی به رسانه‌های غربی اشاره کرد و گفت: در این ایام که این اتفاق شکل گرفته رسانه‌های دشمن تمام تلاش خودشان به‌کار گرفته‌اند که با القای شبهات مختلف اهداف پلید و شیطانی خودشان که ایجاد اختلاف و آشوب است به‌وجود آورند.

نگاه شهید رئیسی به غربی‌ها نبود

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان هرسین اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی کمبودها را با تحریم توجیه نمی‌کرد و نگاهش به غرب نبود.

وی افزود: ایشان بر خلاف رؤسای جمهور گدشته میدان نظامی و دیپلماسی را با هم گره زد و با وزیر انقلابی که داشت ثبات را در منطقه به نمایش گذاشت و در دوران ریاست جمهوری او چند ساعت سرزمین‌های اشغالی زیر موشک‌باران قرار گرفت.

حجت الاسلام والسلمین رضایی اظهار داشت: ایشان صبور بود و هر چه طعنه به او می‌زدند از محور اخلاق خارج نمی‌شد، متواضع و صمیمی بود و زمانی بر کرسی ریاست جمهوری نشست صمیمیتش با مردم بیشتر شد که به تعبیر مقام معظم رهبری رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت و شبانه‌روز تلاش می‌کرد که امید در دل مردم به ناامیدی تبدیل نشود.

 شهید رئیسی خادم‌الرضا و خادم ملت بود

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اکبری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان سنقر و کلیایی ضمن عرض تسلیت به مردم شریف ایران و طلب علو درجات برای شهید حجت‌الاسلام رئیسی و سایر شهدای خدمت اظهار داشت: در این اتفاق عجیب، مسائل مهمی را خدای متعال نشان داد و آن شخصیت با عظمت حجت‌الاسلام رئیسی، کسی که با خدا زیسته است.

خطیب جمعه شهرستان سنقر گفت: ایشان خادم‌الرضا و خادم ملت بود، فردی جهادی و تلاشگر که مرگش هم با شهادت همراه شد.

وی در ادامه ضمن توصیه به مردم به منظورانتخاب فردی اصلح به عنوان رئیس جمهور تأکید کرد: این ملت بعد از ۴۵ سال فراز و فرود و آزمایش و خطا و دیدن جناح‌ها و سلایق سیاسی می‌توانند با دقت و هوشیاری تشخیص بدهند نباید بگذاریم این پرچم برافراشته دست فردی غرب‌گرای فاسد و یک دلداده انگلستان و آمریکا بیفتد.

آیت‌الله رئیسی میراثی گران‌بهاء برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت

حجت‌الاسلام محمدعلی ساداتی در خطبه‌های نماز جمعه سرپل‌ذهاب اظهار داشت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی موفق شد تصویری بسیار امیدبخش از خدمت به مردم در جایگاه ریاست‌جمهوری ارائه کند.

وی گفت: ایشان میراثی گران‌بها برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت و یک نصاب تازه‌ای را در جایگاه ریاست‌جمهوری به ثبت رساند و بزرگترین میراث ایشان تبیین تراز مدیریت انقلابی بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از