حالت تاریک
معاون فرماندار کنگاور:

تحقق شعار سال نیازمند حرکت جهادی است

تحقق شعار سال نیازمند حرکت جهادی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: تبدیل شدن رونق تولید به جهش تولید و تحقق شعار سال با حرکت جهادی مردم و مسئولان ممکن می‌شود.

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهار داشت: مقام معظم رهبری همچون سنوات گذشته در سخنرانی خود در پیام تبریک سال نو، به اهمیت بحث اقتصاد، شرایط حاکم بر کشور، تحریم‌های ظالمانه و تاثیر آن بر اقتصاد کشور اشاره و مجددا شعار سال را در حوزه اقتصاد مطرح کردند.

وی ابراز داشت: رهبر انقلاب این بار متفاوت‌تر نسبت به سنوات گذشته به‌جای رونق تولید، جهش تولید را در ابتدای شعار سال مطرح و در ادامه تحقق آن را با مشارکت مردم مورد تاکید قرار دادند.

یوسفی به دلایل تاکید مقام معظم رهبری برای مشارکت مردم در تحقق جهش تولید نیز اشاره و تصریح کرد: در کشور جمهوری اسلامی ایران یکی از دستاوردهای انقلاب، مردمی شدن است زیرا مردم در پیشرفت کشورشان همواره تلاش کردند و تاثیر گذار بودند ‌و تاریخ را در مسیر آرمان‌های خود تعریف کردند.

وی ادامه داد: در برهه‌های سخت حکومت رژیم طاغوت و در آن شرایط اختناق این مردم بودند که به ندای رهبرشان امام راحل لبیک گفتند و با یکی شدن و تقدیم خون عزیزانشان سرنوشت کشورشان را تعیین و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند.

یوسفی خاطرنشان کرد: در برهه دوم تاریخ‌سازی طی هشت سال جنگ تحمیلی باز هم این مردم بودند که به فرامین امامشان لبیک گفتند و در تمام ابعاد اعم از پشتیبانی، اعزام جوانان و عزیزان خود، مقاومت در مقابل ابرقدرت‌ها و اکثریت کشورهای جهان با دست خالی در مقابل رژیم بعث عراق ایستادگی کردند و یک‌ وجب از سرزمینشان را  به دشمن ندادند و در نهایت پیروز شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور افزود: علاوه بر آن در تمام حوادث و توطئه‌هایی که معاندان چه با استفاده از ظرفیت داخلی و چه از ظرفیت‌های فراملی «تجزیه طلب‌ها، سلطنت‌طلب‌ها و... با محوریت رسانه‌های خارج‌نشین طراحی کرده و سناریوهایی که برای  تقسیم کشور گرفته بودند این مردم بودند که منتظر فرمان رهبرشان بودند و به حمایت از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی آمدند و دشمنان را ناامید کردند.

یوسفی در ادامه به نقش مردم در خنثی کردن تحریم‌ها نیز اشاره و اذعان داشت: دشمن به این نتیجه رسیده بود تا این رهبر با بصیرت هست، تا این مردم  ولایتمدار، با غیرت، معتقد و پای کار نظام هست کاری از پیش نمی‌برند و لذا با شعار حمایت از مردم، با ترور و کشتارهای ناجوانمردانه، قطع خدمات پزشکی بیماران، تحریم اقتصادی، تحریم شخصیت‌های تاثیرگذار، ترور دانشمندان، توهین به مقدسات و هزاران اقدام خرابکارانه علیه کشورمان علیه مردم وارد شد.

وی افزود: از طرفی مردم هم همیشه پای کار این نظام بودند و در پاسخ به این اقدامات  حضور در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی را تکلیف خود دانسته و هوشیارانه پای کار آمدند.

یوسفی تصریح کرد: جنایت علیه بشریت، نسل‌کشی، کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع در عملیات حماس در باز پس گرفتن سرزمین خود،  یک سند کامل از جنایات مستکبران، مدعیان دروغین حقوق بشر آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جهانیان شد که به‌صورت آشکار مردم جهان به میدان آمدند و این حرکت را محکوم کردند که البته مردم آزاده ایران اسلامی همواره در دفاع از مظلوم نقش اول را داشته و این اقدامات را به خوبی درک کردند.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج حوزه کارمندی شهرستان کنگاور ادامه داد: با این وصف مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر با بصیرت، این مواضع دشمن را پیش‌بینی و با شعارهای متناسب سال، همواره راهکارهایی برای برون‌رفت از این شرایط اعلام و همیشه حامی دولت‌ها در پیشرفت کشور برای رسیدن به خودکفایی کامل بوده است.

یوسفی با بیان اینکه هرجا مردم بودند موفقیت‌ها بیشتر بوده، عنوان کرد: به نظر می‌رسد رهبر انقلاب به این نتیجه رسیده طی این چند سال شعار تولید، اینک زمان آن رسیده است که در تولید، جهش و پیشرفت چشمگیری داشته باشیم. 

وی ادامه داد: در رونق تولید مردم نقش موثری با همکاری دولت داشته‌اند لذا اگر این حرکت در مسیر تولید هم به یک حرکت جهادی، با حضور تمام قد مردم، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و مشارکت آنها البته با شناسایی تمامی ظرفیت‌ها در کشور به مراتب در هر منطقه، استان، شهر و روستا توسط دولت با آمادگی کامل مردم برای احیای کامل اقتصاد ایستا و راکد و به جریان انداختن تولید در  شهر و روستا  تبدیل شود شعار سال به معنای واقعی از رونق به جهش مبدل خواهد شد.

یوسفی افزود: همچنین مترتب بر آن با احصای ظرفیت‌ها، حضور و مشارکت مردم، توسعه تولید و افزایش اشتغال، بیکاری به حداقل خواهد رسید و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به مرور زمان حذف و منجر به شکوفایی اقتصاد و پیشرفت کشور خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از