حالت تاریک
یادداشت؛

تدابیر نیروهای امنیتی امپراتوری دروغ را درهم شکست

تدابیر نیروهای امنیتی امپراتوری دروغ را درهم شکست

دشمنان با توجه به تدابیر هوشمندانه مسئؤلان و نیرو‌های امنیتی با شکست مواجه شدند و به آن خواسته‌ای که داشتند دست پیدا نکردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اغتشاشات سال گذشته در کشور فرصتی مناسب برای جمهوری اسلامی ایران بود که بتواند از تهدیدهای به‌وجود آمده فرصتی را بسازد و نقشه‌ها و معادلات دشمنان را برهم بزند.

در اغتشاشات سال گذشته دشمنان برای براندازی و ساقط کردن نظام به‌دنبال اجرایی کردن سه طرح در کشور بودند و چنان‌چه در هر طرح شکست خوردند طرح دیگر را به اجرا درآوردند.

دشمن در طرح اول خود به‌دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور بود و در این مرحله قصد داشت که کشور را به آشوب بکشانند و جامعه را ناامن سازد و با فعال کردن گروهک‌ها در خارج و تحریک جوانانِ تحت تأثیر القائات خود در داخل و با استفاده از اراذل تعدادی از شهرهای کشور را به آشوب و ناامنی بکشاند و دشمنان داخلی و خارجی به اقدامات تروریستی، کشته‌سازی‌ها، خشونت‌ها و… روی آورد و با استفاده از قدرت رسانه‌ای که در اختیار داشتند به جامعه چنین القا می‌کردند که کشور دچار ناامنی گسترده شده است.

دشمنان با توجه به تدابیر هوشمندانه مسئؤلان و نیروهای امنیتی در این مرحله با شکست مواجه شدند و به آن خواسته‌ای که داشتند دست پیدا نکردند.

برنامه دوم دشمن جنگ اقتصادی علیه ملت بود؛ وقتی‌که دشمن در مرحله اول خود با شکست مواجه شد، در اواخر سال گذشته با جنگ اقتصادی برای رویارویی با نظام مقدس اسلامی  حاضر شد و بازار اقتصاد کشور را با تلاطم مواجه کرد.

دشمن بعد از ایجاد جنگ اقتصادی که علیه ملت راه انداخته بود قصد داشت که به مرحله سوم نقشه خود که قرار دادن ملت در مقابل نظام است برسد و با وضع شدیدترین تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی قصد داشت که این بار مردم به‌خاطر موضوعات اقتصادی علیه حکومت قیام و نظام مقدس اسلامی را ساقط کنند اما طبق فرموده رهبر معظم انقلاب آن‌ها در محاسبات خود شکست خوردند چرا که ملت ایران را نشناخته‌اند زیرا ملت در مقابل تمامی دسیسه‌های آن‌ها ایستاد و اجازه تعبیر چنین خوابی را به آن‌ها نداد.

دشمنان در فتنه سال ۱۴۰۱ تمام گزینه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود را به‌کار برد اما تدابیر هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم مانع از این شد که بتوانند کار خود را پیش ببرند و آن‌ها را برای رسیدن به اهداف پلید خود ناکام گذاشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میلاد فرهنگیان؛ مسئول بسیج رسانه شهرستان سنقروکلیایی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از