حالت تاریک
رئیس پلیس راه کرمانشاه:

ترافیک در جاده‌های کرمانشاه عادی است

ترافیک در جاده‌های کرمانشاه عادی است

رئیس‌پلیس راه کرمانشاه گفت: اکنون در ایام تعطیلات عیدفطر ترافیک در جاده‌های کرمانشاه عادی و روان است.

عبدالحسین زارع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به اینکه جو آرامی بر وضعیت آب و هوایی استان حاکم شده جاده‌های مواصلاتی منتهی به مناطق خوش آب و هوای استان کرمانشاه دارای تردد بیشتری هستند.

 رئیس‌پلیس راه کرمانشاه افزود: در مناطقی همچون اورامانات، سنقر، سرفیروزآباد، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب که از لحاظ آب و هوایی در این فصل مهمان‌پذیرتر و مقصد سفرها هستند حجم ترافیک بالا است.

وی با اشاره به اینکه از شروع تعطیلات عید فطر تاکنون اتفاق و مشکل خاصی رخ نداده است، گفت: جریان ترافیک در جاده‌های استان کرمانشاه عادی و روان است.

زارع در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: مسافران در هنگام رانندگی احتیاط لازم را داشته باشند و از عجله و شتاب پرهیز کنند و در صورت عدم آشنایی با جاده‌ها به ویژه در ساعات شب تردد نکنند یا اینکه از مسیر اطلاع کامل پیدا کنند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: قبل از حرکت از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت جاده‌ها و راه‌ها مطلع شوند و سپس مبادرت به سفر کنند.

وی تصریح کرد: شتاب و خواب‌آلودگی دو عامل بسیار مهم در وقوع حوادث بوده و هست خصوصا در روزهای تعطیل که حجم ترافیک بالا است لذا حتما در بین راه استراحت و توقف داشته باشند.

زارع تأکید کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند که توان کنترل وسیله نقلیه را در بدترین شرایط داشته باشند و افراد همراه بدون رودربایستی تذکر بدهند.

وی با بیان اینکه حواس‌پرتی و سرگرم‌شدن با دیگران و یا استفاده از تلفن همراه از دیگران موارد حادثه‌ساز است، گفت: همچنین از سرعت‌های غیرمجاز، انحراف به چپ خودداری کنند و توصیه‌های پلیس را مد نظر قرار دهند تا سفر ایمنی داشته باشند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از