حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
تربیت نقطه توقف ندارد
استاندار کرمانشاه:

تربیت نقطه توقف ندارد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تربیت نقطه توقف ندارد، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری در بلندمدت هیچ چیز به اندازه تربیت با اهمیت نیست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی ظهر امروز پنج‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به واقعیت‌های میدانی که در جنبه‌های مادی و معنوی استان مورد جمع‌بندی قرار گرفت تمرکز بر امور زیرساختی استان قرار گرفت و به لطف الهی موفقیت‌های خوبی در حدود دو سال اخیر نصیب استان شد. 

استاندار کرمانشاه افزود: اقدامات قابل توجهی نیز به لطف الهی و همکاری جمعی در خدمت‌رسانی به مردم شریف استان در ابعادی همچون صنعتی، کشاورزی، گردشگری، اصناف، مشاغل، حمل و نقل، خدمات، آب، برق، گاز و غیره صورت گرفته‌اند.

وی گفت: در ابعاد فرهنگی، تربیتی نیز با همان نگاه زیرساختی تلاش شده است تا مقدمات یک حرکت شایسته فرهنگی تربیتی در استان فراهم شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ابعاد کالبدی و محتوایی یکی از اقدامات در حوزه تربیتی توجه بیشتر به آموزش و پرورش استان بوده است.

 بر این اساس تلاش شده تا در زمینه‌هایی همچون تربیت نیروی ماهر آموزش و پرورش، توجه به خوابگاه‌های دانشگاه فرهنگیان، ارتقای جایگاه و اثرگذاری دانشگاه فرهنگیان، و رسیدگی به وضعیت مدارس استان، اقدامات خوبی صورت بگیرد.

صحرایی ادامه داد: در این مدت ۱۹۶ مدرسه ساخته و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است که ظرفیت مجموع این مدارس ۶۰۰ کلاس درس است علاوه بر این ۱۰۷ مدرسه کانکسی که شرایط تحصیل و حضور دانش‌آموزان را نداشتند تبدیل به مدارس سازه‌ای شدند.

وی افزود: طرح‌های تربیتی خوبی نیز طی این مدت آغاز شده است، باید بدانیم که تربیت نقطه توقف ندارد و باید روز به روز بر توجه و تمرکز خود نسبت به آن بیفزاییم و به تعبیر مقام معظم رهبری در بلندمدت هیچ چیز به اندازه تربیت با اهمیت نیست. 

صحرایی گفت: رشد کرمانشاه در مقوله‌هایی همچون راه‌آهن، جاده، برق آب و گاز مقدمه‌ای برای حضور یک نسل فاخر و اثرگذار است، ان‌شاءالله شاهد تربیت چنین نسلی برای مقدمه‌سازی ظهور خواهیم بود.

 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از