حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

تلاش دشمنان نظام برای جدایی مردم و حاکمیت

تلاش دشمنان نظام برای جدایی مردم و حاکمیت

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: دشمنان نظام و انقلاب به‌دنبال ایجاد فاصله بین مردم و ولایت فقیه هستند ولی با بصیرت و ولایت‌مداری مردم شکست خواهند خورد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: بصیرت و هوشیاری ملت انقلابی ایران اسلامی باعث شکست هیمنه پوشالی استکبار جهانی شد و این بصیرت و هوشیاری همچون ۴۵ سال گذشته توانست سناریو غیرکارشناسانه استکبار جهانی در اغشاشات سال گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران را کاملا خنثی سازد.

وی افزود: ملت ما ملتی هوشیار، بیدار و زمان‌شناس است واین ویژگی‌ها برگرفته از بصیرت و زمان‌شناسی امامین انقلاب و شهدای عزیز و گران‌قدر ایران اسلامی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: دشمنان نظام، انقلاب و کشور در طول این مدت مخصوصا طی چند سال اخیر، جنگ ترکیبی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند اما ملت ما، ملتی هوشیار و بیدار است و قطعا متناسب با شرایط به دشمنان پاسخی دندان‌شکن می‌دهد.

بابلی در ادامه با اشاره به تبلیغات وسیع رسانه‌ای دشمن برای ایجاد آشوب در کشور همزمان با سالگرد اغتشاشات، خاطرنشان کرد: در سالگرد اغتشاشات امسال دیدیم نقشه کوری که آمریکا طراحی کرده بود از بین رفت که این نشان از عشق و علاقه ملت وفادار ایران اسلامی نسبت به ولایت فقیه و ولی امر مسلمین جهان دارد، لذا مردم حافظ و وارث خون مطهر شهدا و آرمان‌ها و اررزش‌های نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی اذعان داشت: در فرمایشات رهبر انقلاب امروز مقابله با تهاجم دشمن، برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفت‌ها و اقدامات حماسه‌آفرین نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فرضیه فوری و قطعی جهاد تبیین است و این سخن رهبری بر همگان حجت است.

بابلی با بیان اینکه دستاوردهای نظام و افتخارات و عزتی که نظام جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور داشته است باید به صورت واقعی در جامعه تبیین شوند، تصریح کرد: جهاد تبیبن به معنای واقعی در همه حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و دیگر حوزه‌های علمی دستاوردهای بی‌نظیری داشته و قابل قیاس نیست.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: حسادت‌های استکبار جهانی از نظام جمهوری اسلامی ایران، به‌واسطه مردم ولایتمدار و تدابیر حکیمانه رهبری و وجود نیروهای مسلح مقتدر، هوشمند و زمان‌شناس یک کشور مستقل است.

وی افزود: کشوری که دارای استقلال باشد قطعا دشمنان به آن چشم طمع می‌دوزند و البته خداوند را شاکر هستیم امروز نظام ما در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد، اگرچه شاهد تهاجم ترکیبی دشمن هم در حوزه اقتصادی، رسانه‌ای و دیپلماسی هستیم بنابراین ما هم در مقابل این تهاجم ترکیبی و دسته‌جمعی که دشمنان علیه ما به راه انداخته‌اند باید در همه زمینه‌ها با اقتدار بیشتر آماده باشیم و این جنگ را از بین ببریم.

بابلی خاطرنشان کرد: همه متخصصین و اهل فکر می‌توانند در خنثی کردن جنگ ترکیبی دشمن نقش اساسی، بنیادی و ریشه‌ای ایفا کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: امروز شاهد هستیم در بسیاری از حوزه‌ها دلدادگان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای اینکه روی پا خود بایستند، طرح‌هایی ارائه کردند تا شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی برای همیشه محکم‌تر از گذشته وجود داشته باشد و پای آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی اذعان داشت: دشمنان نظام، انقلاب و کشور امروز به واسطه تجربه هشت سال دفاع مقدس، وجود نیروهای مسلح مقتدر و هوشمند در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی و وجود ابزارهای لازم برای دفاع همیشگی از کیان نظام جمهوری اسلامی توان رویارویی نظامی با ما را ندارند و نمی‌توانند گزندی به کشور برسانند.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: برنامه دشمن در اغتشاشات سال گذشته این بود که مسیر ملت و جوانان ما را که از شهدا الگو گرفتند، تغییر دهند، ولی کور خواندند زیرا ملت ما، یک ملت معتقد است که به توسعه و تحول در عرصه‌های مختلف در آینده باور دارد، بنابراین مادامی که ما افراد صاحب‌نظر، فرهیخته و دلسوز در حوزه‌های مختلف داریم، دشمن نمی‌تواند در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی و اقتصادی بر ما چیره شود.

وی افزود: ما هم باید به نخبگان جامعه و افراد دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران اعتماد کنیم و با این اتاق فکرها و اعتمادها نقشه همیشگی دشمنان و استکبار جهانی را خنثی کنیم.

بابلی اذعان کرد: پیشرفت نظام ما برای دشمنان خوشایند نیست زیرا آن‌ها به‌دنبال ضربه‌زدن هستند اما ملت ما با توسل و توکلی که دارند و بر اساس فرامین ولی امر مسلمین و اهداف و وصایای امام راحل و شهدای عزیز، مسیر درست را با قدرت ادامه خواهند داد و امید است قویتر و نیرومندتر پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری بایستند و قطعا پیروز نهایی از آن ملت جمهوری اسلامی ایران است، چون نظام ما، برگرفته از نظام اسلامی و آیات قرآن مجید و روایات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

وی با اشاره به رویداد سیاسی انتخابات پیش رو، افزود: ما در آینده نزدیک، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را داریم، مردم مثل آن مراسم رسمی و عمومی که در بحث حمایت از مردم غزه در اجتماع آبان ماه، دوبار حماسه آفریدند، بلاشک در اسفند امسال هم درس بزرگی به استکبار جهانی خواهند داد زیرا ملت ما یک ملت هوشمند و دقیق است و امید است با حضور خود در انتخاب فرد اصلح، یک جواب کوبنده و دندان‌شکنی به استکبار جهانی بدهند.

وی افزود: دشمنان بدانند که نمی‌توانند ملت را از ولایت فقیه و از انقلاب اسلامی جدا کنند برهمین اساس از مردم انتظار می‌رود جهاد تبیین را در عرصه‌های مختلف، با حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلحی که معیارهای نظام جمهوری اسلامی را دارند، انجام دهند.

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از