حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

تلاش غرب برای جنگیدن با خانواده ادامه دارد

تلاش غرب برای جنگیدن با خانواده ادامه دارد

استاندار کرمانشاه گفت: جهان غرب سال‌ها است که علیه خانواده می‌جنگد.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، محمدطیب صحرایی در مراسم جشن وصال و اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: طبق گفته بزرگان قبل از ازدواج باید چشم و گوش‌ها را باز و پس از آن، چشم‌ها را بست و به پایداری زندگی فکر کرد.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به جایگاه و ارزش خانواده، افزود: صدها جوان ایرانی تشکیل خانواده را به‌عنوان مسیر خوب زندگی انتخاب کرده‌اند و باید مسئولان در این زمینه روز به روز تلاششان را بیشتر کنند.

 

وی با اشاره به اینکه خانواده اساس جامعه است، گفت: جهان تبلیغی غرب سال‌ها است که علیه خانواده می‌جنگد.

 

صحرایی ادامه داد: نظام سرمایه‌داری و تمدن حاکم بر غرب تلاش می‌کند که خانواده را از حالت فطری خارج کنند و در این میان اقتصاد، موسیقی و سینمای غرب علیه خانواده است.

 

وی ادامه داد: در فرهنگ ایرانی اسلامی خانواده ارزش و جایگاه والایی دارد و دین اسلام بر استحکام خانواده تاکید دارد.

 

صحرایی با اشاره به عدم تمایل و احساس مسئولیت برخی جوانان به مقوله ازدواج و تشکیل خانواده، گفت: عده‌ای فریب تبلیغات دنیای غرب را می‌خورند.

 

وی با اشاره به اینکه نویسندگان غربی علیه خانواده کتاب می‌نویسند و در فرهنگ ایرانی رخنه می‌کنند، تصریح کرد: سلبریتی‌ها و سیاستمداران غرب، فرزندان زیادی دارند در حالی‌که برخی ورزشکاران و سلبریتی‌های ایرانی جوانان را به نگهداری و پرورش گربه و سگ تشویق می‌کنند.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه به زوج‌های جوان خواندن دو کتاب "جنگ علیه خانواده" نوشته ویلیام گاردنر و کتاب‌های شهید مطهری در مورد ازدواج و خانواده را توصیه کرد.

 

وی خطاب به زوج‌های جوان گفت: زوج‌های جوان ساده‌زیستی و مدارا و سازش را در زندگی سرلوحه قرار دهند زیرا با فرزندآوری و تربیت نسل جدید در زندگی سعادت‌مند خواهند شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از