حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه خبر داد:

توزیع نان رایگان به‌مناسبت میلاد امام حسن(ع)

توزیع نان رایگان به‌مناسبت میلاد امام حسن(ع)

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه از توزیع نان رایگان به‌مناسبت میلاد امام حسن(ع) در 130 نانوایی سطح این شهرستان خبر داد.

غلامعلی یاربیگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: به مناسبت پانزدهم ماه رمضان و فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی(ع) سنت حسنه اطعام توسط سپاه ناحیه کرمانشاه و کمک خیرین صورت گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا با کمک سپاه ناحیه کرمانشاه و خیرین توزیع نان رایگان توسط ۱۳۰ نانوایی سطح شهرستان کرمانشاه انجام گرفت.

یاربیگی بیان کرد: ارزش اطعام صورت گرفته ۲۴۰ میلیون تومان است که با کمک خیرین صورت گرفته و در مناطق کم‌برخوردار توزیع شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با کمک خیرین در مناسبت‌های پیش‌رو نیز بتوانیم اقدامات مناسبی را در توزیع کمک‌های مؤمنانه داشته باشیم و سنت حسنه تواصی را در جامعه گسترش دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: امام حسن مجتبی(ع) به نام کریم اهل‌بیت(ع) معروف و مشهور هستند که همواره کمک به نیازمندان و ایتام را فراموش نمی‌کردند و این موضوع می‌تواند به الگویی برای مسلمانان تبدیل شود.

یاربیگی عنوان کرد: امام حسن(ع) همواره در زمان خود سیره و رفتار پیامبر اکرم(ص) را در جامعه تداعی می‌کردند و در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی شبیه رسول خدا بودند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از