حالت تاریک
مدیرکل راهداری استان کرمانشاه خبر داد:

جابه‌جایی ۹۴هزار مسافر توسط ناوگان حمل‌و‌نقل کرمانشاه

جابه‌جایی ۹۴هزار مسافر توسط ناوگان حمل‌و‌نقل کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۹۴ هزار و ۱۳۴ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان کرمانشاه جابه‌جا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ سید شهرام کهریزی اظهار داشت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین ۱۴۰۳ در طرح نوروزی این اداره کل ۹۴ هزار و ۱۳۴ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابه‌جا شده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای طرح نوروزی ۳۰ هزار و ۹۱۵ مسافر وارد استان کرمانشاه شده‌اند، که سهم ناوگان اتوبوسی ۲۳ هزار و ۹۹ مسافر و مینی‌بوس، سواری و دربستی ۷ هزار و ۸۱۶ مسافر بوده است.

کهریزی درباره تعداد مسافر خارج شده از استان کرمانشاه، گفت: ۲۹ هزار و ۴۱۱ مسافر از استان خارج شده‌اند که ناوگان اتوبوسی ۱۵ هزار مسافر، سواری و مینی بوس ۱۲ هزار و ۵۸۶ مسافر، دربستی یک‌هزار و ۷۸۶ مسافر و بین‌المللی ۳۹ مسافر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره مسافران جابه‌جا شده داخل استان، گفت: ۳۳ هزار و ۸۰۳ مسافر توسط ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر جابه‌جا شده است.

سید شهرام کهریزی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت تلفنی، اپلیکشن، سایت مرکز مدیریت راه‌ها و میز خدمت این اداره کل در پایانه‌های مسافربری برای دریافت پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی فعال است.

منبع: روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از