پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-27 08:01 - شماره خبر : 10041 0
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه مطرح داد:

جان‌باختن ۲۲۶ نفر در تصادفات امسال کرمانشاه

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از فوت ۲۲۶ نفر در تصادفات استان طی پنج ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ بهتاش خانی‌آباد در تشریح عملکرد پزشکی قانونی استان طی پنج ماهه امسال، از مراجعه ۲۰ هزار و ۹۹ نفر طی این مدت خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۱۳ هزار و ۹۷۶ مرد و ۶ هزار و ۱۲۳ نفر زن هستند که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر چندانی نداشته است.

وی افزود: بیشتر مراجعان طی این مدت با مراجعه ۶ هزار و ۸۸۷ نفر مربوط به ادعای نزاع بوده که شامل ۴ هزار و ۷۹۹ مرد و ۲ هزار و ۸۸ زن است.

این مسئول فوتی‌های تصادفات استان در پنج ماهه امسال را ۲۲۶ نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل با فوت ۲۴۷ نفر، ۲۱ نفر کمتر شده است.

خانی آباد تعداد مجروحین تصادفات استان را هم در پنج ماهه امسال ۴ هزار و ۸۵۹ نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد شامل یک هزار و ۴۹۳ زن و ۳ هزار و ۳۳۶ مرد است که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر چندانی نداشته است.

وی در ادامه فوتی‌های حوادث کار استان را ۱۸ نفر اعلام و تصریح کرد: سقوط از بلندی همواره بیشترین سهم را در آمار تلفات حوادث کار به خود اختصاص داده و نیمی از فوتی‌های امسال ناشی از همین نوع حادثه بوده است.

خانی‌آبادی گفت: پس از سقوط از بلندی، برق‌گرفتگی و اصابت جسم سخت در رتبه‌های بعدی علت فوت در حوادث کار قرار دارند.

وی افزود: در پنج ماهه امسال یک هزار و ۱۰۴ جسد معاینه شده‌اند که از این تعداد ۴۰۶ مورد مرگ طبیعی و مابقی غیرطبیعی بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا کرمانشاه

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VbmM2
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار