حالت تاریک
یک‌ فعال سیاسی:

جبهه اصلاحات برنامه مشخصی برای اداره کشور ندارد

جبهه اصلاحات برنامه مشخصی برای اداره کشور ندارد

یک فعال سیاسی با بیان اینکه بزرگترین تحریم ایران وجود مسئولان بی‌کفایت و نالایق در مملکت بوده است، گفت: جبهه اصلاحات برنامه مشخصی برای اداره کشور ندارد.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«مرصاد»؛ علیرضا زاکانی عصر امروز دوشنبه یازدهم تیرماه در اجتماع حامیان سعید جلیلی کاندیدای ریاست‌جمهوری که در مسجدالنبی(ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: آیا با انتخاب ناصحیح می‌خواهیم سیاست‌های کلی نظام را تغییر داده و سروری آمریکا بر خود را بپذیریم؟! دولت اصلاحات در مقدمه برنامه چهارم توسعه اقتصادی در سال ۸۳ دو جلد کتاب به مجلس تحویل داد که به مقدمه و مبانی نظری آن افتخار می‌کرد.

این فعال سیاسی افزود: با بررسی این کتاب‌ها مشخص شد که محتوای آن پذیرش آقایی آمریکا است با تذکر مجلس شروع به جمع‌آوری کتاب‌ها کردند در آن کتاب آمده بود که ایران بدون حل‌کردن مشکل خود با رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مشکلات اقتصادی تورم و اشتغال را سامان دهد.

زاکانی تصریح کرد: جبهه اصلاحات در مورد تحریم به مردم دروغ می‌گوید آیا امروزه که ایران یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت با میعانات گازی به فروش می‌رساند تحریم است؟ سرمایه‌گذاری‌های خارجی گویای کم‌اثر بودن تحریم‌ها است!

وی ادامه داد: چگونه می‌توان در شرایط تحریم شهرداری تهران ۱۳ میلیارد تفاهم‌نامه با چین امضا کند؟ اگر تحریم هستیم پس چرا سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اقدام به سرمایه‌گذاری بر روی تأسیس کارخانه‌های مختلف در ایران می‌کنند؟

زاکانی افزود: بزرگترین تحریم ایران وجود مسئولان بی‌کفایت و نالایق در مملکت بوده است جریان انقلاب به بسیاری از عملکردهای خود در ۴۵ سال اخیر افتخار می‌کند اما آیا جبهه اصلاحات به گذشته خود مفتخر است؟ 

وی عنوان کرد: هر کجا مردم، رهبری، کشور و انقلاب خواستند بچه‌های انقلابی در صحنه حاضر شدند اصلاح‌طلبان هنگامی که در مسند قدرت قرار می‌گیرند حال و روز مردم را مورد غفلت قرار می‌دهند آنها از حال و روز کارگران و افراد بیکار بی‌خبرند درد آنها را نمی‌فهمند.

زاکانی گفت: شهید رئیسی می‌خواست مسائل موجود در جامعه اعم از مشکلات کارگران بازنشستگان و شاغلان شرکتی را حل کند و مسیر را اصلاح کند، راه شهید رئیسی ناتمام ماند و ان‌شاءالله با انتخاب دکتر جلیلی این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

وی اذعان داشت: نباید اقوام مختلف کشور را در مقابل یکدیگر قرار داد همه اقوام ایرانی ساکن در ایران مانند گل‌های با طراوتی هستند که در کنار یکدیگر یک باغ زیبا را به نمایش گذاشته‌اند همچنین نباید مذاهب ایرانی را در مقابل هم قرار داد زیرا خیانتی بزرگ است، یکی از افتخارات کشور ما زندگی تمام مذاهبی است که دل در گرو ایران دارند اعم از شیعه، سنی، اهل حق و دیگر ادیان و مذاهب. 

زاکانی بیان کرد: جبهه اصلاحات سعی داشت در سال ۸۸ با ایجاد آشوب مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهد و هشت ماه کشور را در آتش فتنه سوزاند حاصل این فتنه باعث شد مملکت متحمل ضرر شود.

وی افزود: جبهه اصلاحات برنامه مشخصی برای اداره کشور ندارد آنها کارنامه صحیحی در خدمت به مردم ندارند و باید از مردم عذرخواهی کنند نمی‌توان حقایق مربوط به خائنین به مردم و دنیاطلبان را در ۴۵ سال گذشته کتمان کرد. 

زاکانی اذعان داشت: هر کدام از مردم ایران برای آقای جلیلی یک ستاد است و باید اطرافیان خود را به مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح یعنی آقای جلیلی دعوت کند.

وی خاطرنشان کرد: با انتخاب دکتر جلیلی راه شهید رئیسی ادامه پیدا می‌کند و هم مشکلات موجود برطرف می‌شود دغدغه شهید رئیسی خدمت به مردم و تبعیت از امام جامعه بود او تمام وجود و وقت خود را وقف خدمت به مردم، دین خدا و پیشرفت جامعه اسلامی کرده بود.

زاکانی گفت: زمانی که امام راحل قطعنامه را قبول کرد ذره‌ای از ایمان و اعتقاد نیروهای مخلص به امام خلل به وجود نیامد زیر آنها امام راحل را باور داشتند و همان ایمان را پس از امام به جانشین بر حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای پیدا کردند.

وی ادامه داد: مسئولان انقلابی همچون دکتر جلیلی از قافله شهادت عقب ماندند اما پس از جنگ نیز در جبهه انقلاب باقی ماندند و با جهاد شبانه‌روزی در مسیر انقلاب دین خود را به آن ادا کرده و می‌کنند. 

شهید رئیسی پرچم نوکری به انقلاب و مردم را بلند کرد

این فعال سیاسی افزود: شهید رئیسی پرچم نوکری به انقلاب و مردم را بلند کرد و به این دلیل در نزد خدا و مردم عزیز شد اگر امروز جمع مختصری از برادران اهل سنت در فلسطین در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند به خاطر الگوبرداری از مردم ایران است. 

وی گفت: مردم ایران الگوی حزب‌الله لبنان، شیعیان مقاوم یمن، رزمندگان عراق و سوریه هستند چرا مسئولانی در گذشته چنین مردمی را فراموش کردند و دقت نداشتند که ایران حرم است و باید به کشور و مردم خدمت کرد تا احدی چشم طمع به آنها نداشته باشد.

زاکانی گفت: برخی افراد در جبهه اصلاحات خلق شده‌اند تا ریاست کنند رهبر بارها تذکر داده‌اند که اشرافی‌گری یک سم مهلک است متأسفانه برخی افراد از طیف اصلاحات پرچم‌دار اشرافی‌گری و اجحاف در حق مردم هستند آنها با کوخ‌نشینی مردم کاخ‌نشین شدند، با مفسده‌های اقتصادی کنار آمدند و بعد خود جزئی از این مفاسد شدند گواه این سخن دستگیری خویشاوندان و افراد نزدیک به مسئولان دولت یازدهم و دوازدهم همچون برادر رئیس جمهور و برادر معاون اول است.

وی ادامه داد: لیست بلند بالایی از افراد مفسد وجود دارد که امروز در ستادهای آقای پزشکیان مشغول به فعالیت هستند، مفسدان نگران هستند که مسیر شهید رئیسی با آقای دکتر جلیلی ادامه پیدا کند و ایشان حق مردم را از حلقوم آنها بیرون بکشد.

زاکانی افزود: باید با همه وجود در صحنه حضور پیدا کنیم و مرد میدان را برگزینیم نباید امروز درنگ کنیم و بگذاریم دیگران با اغواگری و ایجاد دوگانگی و خلاف‌گویی سر کار بیایند. 

وی اذعان داشت: امروز جبهه اصلاحات تلاش می‌کند تا در دل مردم از آقای جلیلی ترس امروز جبهه اصلاحات تلاش می‌کند تا از آقای جلیلی در دل مردم ترس ایجاد کند، اصلاح‌طلبان خود مسبب اصلی تهدیدات و تحریم‌های قدرت‌های بزرگ و آمریکا بودند و می‌خواستند جنگ را بر ما تحمیل کنند.

زاکانی خاطرنشان کرد: در دولت آقای رئیسی ایران اسلامی با عملیات وعده صادق سیری محکمی بر صورت استکبار کوبید و شهید رئیسی و دولت او کشور را در شرایط تهدید به خوبی مدیریت کردند؛ ۹۵ کشور در ادای احترام به پیکر شهید رئیسی در ایران حاضر شدند این یک آمار بی‌سابقه است که نشان از عزت ایران اسلامی دارد نباید این عزت را جایگزین ذلت و التماس به مستکبران کنیم.

وی گفت: برای باز کردن گره از زندگی مردم دکتر جلیلی راه شهید رئیسی را ادامه خواهد داد راه شهید رئیسی تحریم‌ها را می‌شکند و مانع التماس به قدرت‌های زورگوی غربی می‌شود، با یکپارچه‌شدن و همبستگی ملت تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و ایستادگی بر روی پای خود تحریم‌ها کم اثر می‌شوند و مشکلات مردم رفع خواهد شد.

زاکانی بیان کرد: کسانی که جهادگران راه خدمت را کاسبان تحریم می‌خوانند خود اصلی‌ترین کاسبان تحریم هستند آنها کسانی هستند که از فیلترینگ و فضای مجازی با رویه غلط بهره برده و سوءاستفاده می‌کنند. 

وی گفت: امیدواریم مردم ایران باید با تمام وجود در میدان حضور پیدا کنند و به فضل الهی روز شنبه آرای بالای مشارکت و هم رئیس جمهور جهادی با افتخار به مردم و جهانیان اعلام می‌شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از