حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

انتخابات انتسابی نیست بلکه انتخابی است

انتخابات انتسابی نیست بلکه انتخابی است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در این دوره از انتخابات ۷۴درصد از داوطلبان انتخابات تأیید صلاحیت شده‌اند، بنابراین انتخابات انتسابی نیست بلکه انتخابی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ صدرالله بابلی صبح امروز یکشنبه در جلسه توجیهی با نمایندگان فرمانداری مستقر در شعب اخذ رأی در شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: سُکان‌دار شعبه رأی‌گیری، اعضای شعبه هستند، بر همین اساس اِشراف بر مواد قانون انتخابات با اقتدار موضوعی است که همه باید تمکین کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت قوی فرموده مقام معظم رهبری است که در امر انتخابات باید مدنظر قرار بگیرید.

وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات ۷۴درصد از داوطلبان انتخابات تأیید صلاحیت شده‌اند، بنابراین انتخابات انتسابی نیست بلکه انتخابی است و نمایندگان فرمانداری در انتخابات اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

بابلی بیان داشت: معمار کبیر انقلاب فرمودند «ما در انتخابات مأمور تکلیف و وظیفه هستیم اما نتیجه انتخابات رأی مردم است»، بنابراین باید دست به دست هم دهیم زمینه سلامت انتخابات در شهرستان فراهم کنیم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در دوره‌های انتخابات گذشته در سرپل‌ذهاب ۶۹.۳ درصد مردم شهرستان سرپل‌ذهاب مشارکت داشتند و حماسه تاریخی خلق کردند.

وی بیان داشت: کمیته امنیت انتخابات، شورای‌تأمین، دادگستری و دادستان شهرستان بدون تعارف و مماشات با متخلفان برگزارکننده انتخابات برخورد قانونی خواهند کرد.



مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید در کمال سلامت باشد

در ادامه خسرو تمری؛ معاون سیاسی، امنیتی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مردم به‌عنوان تعیین‌کننده سرنوشت کشور نقش دارند و در جهان، تنها انقلابی که خود را رفراندوم گذاشت و مردم انتخاب کردند، انقلاب جمهوری اسلامی ایران است، بر همین اساس لذا از همان ابتدا برای جایگاه و رأی مردم‌اهمیت قائل بوده است.

وی افزود: همان‌طور که نتیجه در انتخابات مهم است، مشارکت حداکثری مردم باید در کمال سلامت باشد، فضای انتخابات پرشور و با امنیت و رقابت سالم رقم خورد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از