حالت تاریک
رئیس شورای‌ نگهبان استان کرمانشاه مطرح کرد:

جوانه‌زدن امید در دل مستضعفان با «طوفان‌ الاقصی»

جوانه‌زدن امید در دل مستضعفان با «طوفان‌ الاقصی»

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: عملیات طوفان‌ الاقصی امید را در دل مستضعفان عالم به وجود آورد و ثابت شد که لانه رژیم صهیونیستی از عنکبوت هم سست‌تر است.

حجت‌الاسلام محسن مفید در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: بیش از ۷۰ سال است که دستگاه استکباری جهان، ظلمی تاریخی را بر ملت فلسطین و قدس شریف این قبله اول مسلمانان با اشغالگری خود روا داشته است.  

 

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه افزود: رژیم صهیونیستی در طول این چند دهه از همه حمایت‌های سیاسی، اقتصادی، حقوقی و رسانه‌ای دستگاه استکبار برخوردار بوده است.

 

  وی گفت: دولت‌های مستکبر جهان چشم خود را بر روی جنایت‌های این رژیم سفاک بسته‌اند، رژیمی که در خون‌آشامی، کودک‌کشی و جنایت‌آفرینی روی همه سفاکان تاریخ را سفید کرده است.

 

حجت‌الاسلام مفید افزود: در سال‌های اخیر دولت صهیونیستی نتانیاهو چندین دوره غزه را بمباران کرده و در یک ماه اخیر نیز این دولت جنایتکار تعرضات متعددی را با حمایت نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان یهودی افراطی به ساحت مقدس مسجدالاقصی داشته‌ است.  

 

وی تصریح کرد: مقاومت فلسطین بارها به رژیم صهیونیستی هشدار داده که از خطوط قرمز جهان اسلام و فلسطینیان و تعرض به مسجد الاقصی پرهیز کنند وگرنه باید تبعات منفی آن را بپذیرند.  

 

حجت‌الاسلام مفید خاطرنشان کرد: از آنجا که این رژیم سفاک زبانی به جز زبان زور نمی‌فهمد با بی‌توجهی به این هشدارها همچنان به تجاوز، تعدی و عبور از خطوط قرمز جهان اسلام و ملت عزیز فلسطین ادامه داد تا اینکه نیروهای حماس و جهاد اسلامی عملیات بی‌سابقه و غرورآفرین طوفان‌ الاقصی را در سرزمین‌های اشغالی رقم زدند.

 

  وی گفت: کسانی که در درون جهان اسلام از جمله دولت‌مردان تصور می‌کنند به‌دنبال عادی‌سازی روابط با این رژیم نامشروع می‌توانند پایه‌های دولت و قدرت خود را در کشورهایشان محکم کنند با دیدن این عملیات متوجه شدند که این تفکر آنها شرط‌بندی بر روی اسب بازنده است.  

 

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه افزود: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که عمر رژیم صهیونیستی بیش از ۲۵ سال نخواهد بود  و در فرمایشات اخیرشان تاکید کردند که آنها با اقدامات اشتباهشان در موعد مقرر شده برای نابودی تعجیل می‌کنند.

 

  وی ادامه داد: این عملیات امیدی را در دل مستضعفان عالم به وجود آورد، نظام استکباری با در دست داشتن قدرت رسانه‌ای درصدد نشان دادن قدرت و دست برتر خود به توده‌های مظلوم عالم است اما در این عملیات ثابت شد که لانه رژیم صهیونیستی از لانه عنکبوت هم سست‌تر است.  

 

حجت‌الاسلام مفید خاطرنشان کرد: همچنین با انجام این عملیات، نیروهای غاصب صهیونیستی متوجه شدند که فرزندان رشید مکتب اسلام با شجاعت، اخلاص و اتکا به حداقل امکانات در مقابل ارتشی تا دندان مسلح ایستاده‌اند و آنها را حتی در سنگرهای خود به دام می‌اندازند و از بین می‌برند یا به اسارت می‌کشند، از این رو مستضعفان عالم متوجه می‌شوند که فضای رسانه‌ای استکبار جهانی در نشان دادن قدرت پوشالی این رژیم کاملاً دروغ و فریب بوده است.

 

  وی گفت: ملت عزیز ایران همواره در پیروزی‌های جریان مقاومت نقش اصلی و اساسی را ایفا کرده  و اگر خواهان استمرار این توفیقات و آزادی نه تنها برای خود بلکه برای سایر ملت‌های جهان هستیم باید از مردم فلسطین، جریان مقاومت در منطقه و نیز مستضعفان عالم حمایت کنیم.  

 

حجت‌الاسلام مفید افزود: این حمایت سبب نزول برکت الهی بر کشور خواهد بود و علاوه بر آن نصرت خداوند را برای کشور و ملت عزیزمان به ارمغان خواهد آورد و موجب پیشرفت در حوزه‌های مختلف می‌شود همچنین آثار بیرونی این حمایت رهایی مستضعفان و مظلومان عالم از زیر یوغ و چتر استکبار خواهد بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از