حالت تاریک
امام جمعه دالاهو:

حاکم‌شدن تفکر بسیجی ضامن موفقیت است

حاکم‌شدن تفکر بسیجی ضامن موفقیت است

امام جمعه شهرستان دالاهو گفت: هرجا که بسیج ورود کرد و فرهنگ و تفکر بسیجی و جهادی حاکم شد، کارنامه موفقیت‌آمیزی را برای ما به دنبال داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام حاتمی امروز یکشنبه در دیدار فرماندهان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج دالاهو با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، بسیج را یکی از یادگار‌های امام راحل دانست.

وی افزود: امام خمینی(ره) چنان نگاه ویژه‌ای به بسیج داشته که از افتخارات خود را «بسیجی بودن» دانستند و ما باید ادامه‌دهنده راه آن بزرگوار و به‌خصوص شهیدان باشیم.

 حجت‌الاسلام حاتمی تصریح کرد: ما همواره به صفا، صمیمیت و روحیه جهادی بسیج افتخار می‌کنیم و بر همگان ثابت شده که هرجا بسیج ورود کرده و فرهنگ و تفکر بسیجی و جهادی حاکم شده، کارنامه موفقیت‌آمیزی را برای ما به‌دنبال داشته است.

 امام جمعه شهرستان دالاهو گفت: هرجا که اتحاد، انسجام، اخلاص، صمیمیت و برادری باشد، کارها بهتر پیش خواهد رفت.

وی افزود: امروز شهرستان دالاهو رو سفید از اتفاقات اخیر بیرون آمده و با فریب دشمن هم‌صدایی و هم‌گامی نکرده و این بدون شک باعث سرخوردگی دشمن در تفرقه‌انگیزی و فتنه‌انگیزی وی خواهد شد.

حجت‌الاسلام حاتمی در پایان صحبت‌های خود با تشکر مجدد از حضور و تشریف‌فرمایی فرمانده سپاه و همه همراهان ابراز امیدواری کرد در ادامه مسیر دو نهاد مهم و تأثیرگذار سپاه و بسیج و ستاد اقامه نماز جمعه با هماهنگی و حمایت کامل در پاسداری از نظام و خدمت‌رسانی به مردم، انقلابی عمل خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از