حالت تاریک

حضور در جبهه مساوی با اثبات مسلمانی است

حضور در جبهه مساوی با اثبات مسلمانی است

مرصادنیوز: در بخشی از وصیت‌نامه شهید اله‌حسین کولانی آمده؛ حضور شما در جبهه مساوی است با اینکه شما اثبات می‌کنید مسلمانید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مراد، شهید اله‌حسین کولانی فرزند برزو متولد ۲۶ خرداد سال ۱۳۴۸ است که در ششم مرداد سال ۱۳۶۷ در تنگه مراد به شهادت رسید.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام چنین آمده است: «بنده نسبت به علاقه‌ای که به اسلام و قرآن داشته به جبهه رفته‌ام و به رزمندگان اسلام پیوستم و به این کار افتخار می‌کنم و عشق می‌ورزم. زمانی که اسلام خون بخواهد باید جان را فدا کرد.

باید در اسلام سوخت، باید در اسلام ذوب شد، باید به دنیا و عقبی پشت پا زد و زمانی که اسلام احتیاج به جان دارد، باید جان خود را فدا کنیم. من یقین دارم که این جنگ، جنگ اسلام و کفر است. جنگ حق و باطل و نور و ظلمت است.

پس‌ای مسلمانان! ای مومنین! بشتابید به سوی جبهه، جبهه را پر کنید. حضور شما در جبهه مساوی است با اینکه شما اثبات می‌کنید مسلمانید.

یکی از آرزوهایم شهادت بود. بعد که فهمیدم، آرزوهای دیگرم را رها کردم و آرزویم تنها شهادت شد. اینک از خداوند می‌خواهم که شهید بشوم و به مقام قرب و رضوان الهی برسم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از