حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود:

حضور پررنگ ملت ایران دشمن را مایوس کرده

حضور پررنگ ملت ایران دشمن را مایوس کرده

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود با اشاره به ابعاد مختلف اهمیت برگزاری رویدادهای گوناگون به مناسبت ایام ملی و مذهبی، با حضور گسترده مردم، گفت: حضور پررنگ ملت ایرن اسلامی در مناسبت ها دشمن را مایوس ونا امید کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سرهنگ بهرام میرزایی در گفتگویی با بیان اینکه در طول هفته دفاع مقدس بیش از ۶۰ عنوان برنامه در شهرستان برنامه‌ریزی شده است، افزود: رویکرد تمامی برنامه‌های این هفته تبیینی، روشنگری و خدمت‌رسانی است.

وی به درس‌ها و عبرت‌های دفاع مقدس اشاره کرد و اظهارداشت: امروز ایران اسلامی به یک درخت تنومندی تبدیل شده است که در دنیا اثرگذار است.

سرهنگ میرزایی به تشریح برنامه هفته دفاع مقدس اشاره وخاطرنشان کرد: همایش جهادو مقاومت پیشکسوتان، غباروبی مزارشهدا، دیداربا امام جمعه، برگزاری میز خدمت، برپایی ایستگاه صلواتی وپذایرایی از شرکت کنندگان درنماز جمعه، نواخته شدن زنگ ایثارو مقاومت، برگزاری نشست‌های بصیرتی با عنوان جهادتبیین، برگزاری ختم صلوات و قرآن کریم هر روز به نیابت از شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا، همایش یادیاران وتجلیل از پیشمرگان کردمسلمان، همایش نقش اصناف و بازاریان در پشتیبانی از هشت سال دفاع مقدس، اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و صعود بسیجیان به کوه شاهو از مهمترین برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان جوانروداست.

وی یادآورشد: علاوه براین برنامه‌های شاخص ۵۰ برنامه دیگر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزارمی شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از