حالت تاریک

حماسه حضور گیلانغربی‌ها در یوم‌الله ۲۲ بهمن

حماسه حضور گیلانغربی‌ها در یوم‌الله ۲۲ بهمن

امروز گیلانغرب دومین شهر مقاوم کشور همچون سال‌های پیشین حضور پر رنگی در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب و فرامین امامین انقلاب داشت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با برآمدن روزنه‌های نور خورشید در آسمان آرام شهرستان گیلانغرب در آخرین روز از دهه مبارک فجر، که تداعی‌گر ایام سخت و پر تلاطم بهمن ماه ۱۳۵۷ بود. امروز گیلانغرب دومین شهر مقاوم کشور همچون سال‌های پیشین حضور پر رنگی در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب و فرامین امامین انقلاب داشت.
شهر گیلانغرب از اوایل صبح حال و هوای جدیدی به خود گرفته بود و مردمان خون گرمش همچون ادوار گذشته در چهل و پنجمین جشن تولد انقلاب‌شان برای خلق حماسه‌ای دیگر وارد میدان شدند.

در همان ساعت‌های ابتدایی شاهد ورود دسته‌های مختلف مردمی به سمت میدان ۲۲ بهمن بودیم که با شور و شوق خاصی مانند امواج خروشان اقیانوس در حال حرکت بودند.

رفته رفته خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل شروع راهپیمایی شلوغ‌تر می‌شد و خیل جمعیت در حال حرکت به سمت میدان ۲۲ بهمن شهر بودند تا خود را در جشن سالگرد پیروزی انقلاب سهیم کنند.

راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه امسال در شهرستان گیلانغرب با حضور حماسی مردم غیور و کلهرنشین از مسیرهای  میدان ۲۲ بهمن آغاز و تا میدان توحید مقابل مسجد جامع شهر ادامه داشت.

امروز با به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در مسیر راهپیمایی توسط بسیجیان، دانش‌آموزان، ریش سفیدان و زنان و کودکان که با صدای رسا و مشت‌های گره کرده شعار «ما ملت شهادتیم/ ایرانی باغیرتیم» و «روز حماسه روز انتخاب است/ حضور ما ضامن انقلاب است»، روح انسان را به وجد می‌آوردند.

زنان غیور گیلانغربی با کودکان در آغوش خود در این راهپیمایی شرکت کردند که با حضورشان صحنه‌های کم نظیری از حضور حماسی در بزنگاه‌های انقلاب به رخ جهانیان کشیدند.

پلاکارد نوشته شده با مضامین «انقلاب اسلامی ایران ۴۵ساله شد»، «نهضت ادامه دارد» و «مرگ بر اسرائیل و بر آمریکا» به صورت مکرر در دست جوانان، کودکان و بزرگسالان دیده می‌شد.

در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، برخی از دختربچه‌های دبیرستانی به چشم می‌خوردند که نماد پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر روی صورتشان نقش زده شده بود که جلوه خاص و زیبای را با حضورشان به این جشن پیروزی بخشیده بودند.

مردمان گیلانغرب بار دیگر به فتنه گران و مستکبران جهان‌خوار ثابت کردند که بدون تردید به عنوان اصلی‌ترین عامل قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که چنان سدی محکم و آهنین در برابر زیاده خواهان، دشمنان و غاصبان جهان محکم و استوار تا پای جانشان ایستاده‌اند.

حجت الاسلام سیدعباس موسوی امام جمعه گیلانغرب در این مراسم عظیم مردمی بر ایستادگی و مقاومت ملت ایران بر سر ارزش‌های خود تاکید کرد و گفت: تمامی جریان‌های مقاومت و مردمی امروز، شجاعت خود را از امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب به ارث برده‌اند و به فرموده مقام معظم رهبری تا رسیدن به قله راه زیادی در پیش نداریم و نزدیک هستیم.
موسوی در ادامه سخنانش در رابطه مقابله با جریان نفوذ افزود: تفکرات انقلابی و دشمنان نفوذی در طی سال‌های متمادی به نام برجام و برجام ۲ همواره در تلاش بودند دستاوردهای نظامی و موشکی را از ایران بگیرند و دستان کشور را برای دفاع تهی کنند.
مسئولین لشکری و کشوری این شهرستان مرزی نیز در این راهپیمایی با شکوه حضور داشتند و چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در کنار مردم جشن گرفتند.

این شور و اشتیاق و امید در دل مردم برای انقلاب حاصل توفیقات فراوان در ابعاد سیاسی، علمی، فناوری و فرهنگی و… است که انقلاب برای این سرزمین کهن به ارمغان آورده است که تعبیر امام راحل انقلابی که انفجار نور بود و پرتو آگاهی بخش آن جهان اسلام را در نور خود غرق کرد و بیداری اسلامی را رقم زده است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از