حالت تاریک
امام جمعه گیلانغرب مطرح کرد:

حملات سایبری به جایگاه‌های سوخت موئد عجز دشمنان

حملات سایبری به جایگاه‌های سوخت موئد عجز دشمنان

امام جمعه شهرستان گیلانغرب حمله اخیر سایبری به برخی از زیرساخت‌های سوخت‌رسانی را نشانه عجز و ناتوانی دشمن در سایر عرصه‌ها دانست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گیلانغرب،  اظهار داشت: میلاد حضرت عیسی (ع) به عنوان یکی از  رویدادها در اعتقادات ما مسلمانان و پیروان الهی است.

وی تصریح کرد: ما سالروز تولد حضرت عیسی (ع) را باید پررنگ کنیم زیرا از اعتقاد ما مسلمان‌ها و دیگر پیروان الهی رجعت و ظهور حضرت مسیح همزمان با ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، خصومت‌ورزی جبهه استکبار در قبال ملت و انقلاب اسلامی  را امری دائمی و ماندگار خواند و حمله اخیر سایبری به برخی از زیرساخت‌های سوخت‌رسانی را نشانه عجز و ناتوانی دشمن در سایر عرصه‌ها دانست.

وی گفت: در مورد حمله سایبری به سامانه سوخت که برای مدتی مشکلاتی برای مردم ایجاد شد، می‌توانیم بگوییم که این نوع حملات روزانه و ماهانه اتفاق می‌افتد و فرزندان شایسته کشور در تیم‌های متخصص آی‌تی به مهار آن‌ها می‌پردازند.

امام جمعه گیلانغرب افزود: در قبال این‌گونه هجمه‌های خصمانه مردم عزیز ما با فهمیدن این حملات، عاقلانه رفتار می‌کنند و صبر و حوصله نشان می‌دهند و در کنار مسئولان همراهی می‌کنند.

وی  بر ضرورت شفاف‌سازی توسط مسئولان در قبال برخی از شایعات  که باعث نگرانی مردم می‌شود،  تاکید و تصریح کرد: امیدواریم که مسئولان نیز با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب، از شایعات گرانی بنزین و اخبار کذب جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی برگزاری  یادواره‌های شهدا را  تداوم نهضت فرهنگ جهاد و شهادت دانشت و یادآور شد: در هفته گذشته، دو یادواره مهم در شهرستان  گیلانغرب برگزار شد که باید از حضور مردم و مسئولان محترم  و بانیان این محافل معنوی تشکر کرد.

وی افزود: یکی از این یادواره‌ها، یادواره عملیات مطلع‌الفجر بود که با حضور هفت شهید مطهر در شهرستان برگزار شد و دیگری یادواره شهدای طایفه علیرضاوندی بود که حضور مردم و مسئولان در این یادواره‌ها قابل تحسین است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از