پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-21 11:11 - شماره خبر : 8842 0
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

خبرنگاران طلایه‌داران جنگ فرهنگی هستند

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به حضور همه‌جانبه دشمنان در عرصه فضای مجازی گفت: خبرنگاران طلایه‌داران جنگ فرهنگی هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار مسعود قنبری صبح امروز یک‌شنبه در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدای رسانه استان کرمانشاه اظهار داشت: شهادت شهید صارمی به‌ همراه دیپلمات‌های کشورمان در افغانستان در تقویم رسمی کشور به‌پاس قدردانی از زحمات فعالان عرصه رسانه و خبرنگاران به نام روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: خبرنگاران بر اساس رسالت و وظیفه خود در تمامی حوادث و رخدادها حضور دارند و نسبت به پوشش رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی درست و به‌هنگام برای جامعه تلاش می‌کنند.

قنبری بیان کرد: قطعاً در مسیر انجام وظیفه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه چالش‌ها و مشکلات بسیاری وجود دارد که خبرنگاران با تلاش، صبر و بردباری خود نسبت به انجام وظایف خود عمل می‌کنند زیرا روشن‌گری و بیان حقایق را مقدم بر موضوعات دیگر می‌دانند.

وی ادامه داد: امروز کشورمان به‌دليل تلاش‌های بی‌وقفه جوانان متعهد و متخصص در عرصه نظامی پیشرفت‌هایی را در عرصه موشکی و تجهیزات نظامی به‌دست آورده و از قدرت بازدارندگی مناسبی برخوردار هستیم اما دشمن جنگ دیگری را تحت عنوان جنگ فرهنگی علیه ایران اسلامی آغاز کرده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: خبرنگاران جهادگران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری هستند که در خط مقدم مبارزه با دشمنان قرار دارند و باید با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه بتوانیم نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

قنبری افزود: امروز به برکت ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت کشورمان در آرامش و امنیت مثال‌زدنی قرار دارد و دشمنانی که سعی در القای حس ناامیدی و یأس در جوانان دهه هشتادی دارند مشاهده می‌کنند که این نوجوانان و جوانان در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی حضور دارند و حتی با فدای جان خود در راه انقلاب گام برمی‌دارند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران وظیفه دارند واقعیت‌ها را برای جامعه بیان کنند و با قلم و قدرت رسانه با دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه عنوان کرد: امروز متأسفانه به‌دلیل ضعف سواد رسانه در جامعه شاهد بروز مشکلاتی در بستر فضای مجازی هستیم که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر رهبر نبودم حتماً مسئولیت فضای مجاری را عهده‌دار بودم.

قنبری خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی پس از انجام عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان مقاومت و شکست سنگین عملیاتی و اطلاعاتی دست به کشتار مردم غزه و جنایت در این منطقه کوچک زده است و حتی به زنان و کودکان بی‌دفاع و بی‌پناه نیز رحم نمی‌کند و رسانه باید صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برساند.

وی گفت: امروز مدعیان آزادی بیان و حقوق‌بشر در مقابل ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند و این نسل‌کشی آشکار را انکار می‌کنند و خبرنگاران و فعالان رسانه باید جهانیان را نسبت به این ظلم آگاه کنند.

https://mersadnews.ir/short/NKb9J
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار