حالت تاریک
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خبر داد:

خدمات‌رسانی به ۲۰۶ هزار نفر در کرمانشاه

خدمات‌رسانی به ۲۰۶ هزار نفر در کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از خدمات‌رسانی به ۲۰۶ هزار نفر در کرمانشاه طی تعطیلات نوروزی خبر داد.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: امسال در طرح نوروزی ۸۴۰ نیروی امدادی در ۵۰ پایگاه ثابت و سیار آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنانمان بودند تا در زمان وقوع حوادث مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگویی لازم را داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: سال گذشته در تعطیلات نوروزی ۶۶ حادثه به وقوع پیوسته بود که امسال با افزایش 3 درصدی به عدد 68 رسید.

محمدی بیان کرد: از مجموع حوادث رخ داده ۳۳ عملیات مربوط به حوادث جاده‌ای و ۱۵ عملیات مربوط به حوادث کوهستان بوده که حوادث کوهستان در تعطیلات امسال ۳۳ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ نفر در حوادث رخ داده طی تعطیلات نوروزی مصدوم شدند که ۲۲ نفر توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و متاسفانه هشت نفر نیز در صحنه حادثه جان‌ باختند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان کرمانشاه افزود: تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر مستقر در استان کرمانشاه در آمادگی کامل برای پوشش امدادی قرار داشتند که خوشبختانه امداد هوایی برای حوادث مورد نیاز نبود.

محمدی خاطرنشان کرد: در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یک هزار و ۸۰۹ نفر روز در قالب ۳۶۱ اکیپ در تعطیلات نوروزی فعال بودند که به ۲۰۶ هزار و ۶۷۳ نفر خدمات‌رسانی کردند.

وی اضافه کرد: خدمات حوزه جوانان در پویش به‌رفت، فضای دوست‌دار کودک، اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز، غرفه فرهنگی و برپایی نماز، طرح یاس، کنترل فشار خون، پویش سبز و آموزش مهارت‌های ایمنی و کمک‌های اولیه بوده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از