حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

خون‌بهای حاج‌قاسم حذف رژیم صهیونیستی از صفحه جهان‌است

خون‌بهای حاج‌قاسم حذف رژیم صهیونیستی از صفحه جهان‌است

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: خون بهای حاج قاسم حذف رژیم صهیونیستی از صفحه جهان و اخراج مستکبران از منطقه غرب آسیا است و مستکبران عالم بدانند عظمت و بزرگی حاج قاسم هیچگاه از سینه ها محو نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، علی اصغر الله‌دانه امروز جمعه در مراسم راهپیمایی محکومیت اقدامات تروریستی کرمان ضمن تسلیت به خانواده شهدا و مقام معظم رهبری اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند با این اقدامات وقیحانه ازعظمت راه شهدا بکاهند که هرگز چنین نخواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور افزود: در آستانه شهادت حاج قاسم سلیمانی دشمنان قسم خورده این نظام هرگز نمی‌خواهند و نمی‌تواند حقیقت و بزرگی این راه را باور کنند و این دشمنی تمام نخواهد شد و همیشه میان جبهه حق و باطل جنگ بوده است.

الله‌دانه در ادامه اذعان داشت: حاج قاسم باطل السحر نقشه خاور میانه بزرگ شد و همه معادلات آنها را در تغییر قدرت در خاورمیانه برهم زد.

وی افزود: آمریکایی‌ها در دو نقطه و شش کشور متمرکز شدند برای اینکه بتوانند بر دنیای اسلام غلبه کنند و خاورمیانه‌ای را تشکیل دهند اما نظام جمهوری اسلامی تمرکز را بر این منطقه گذاشت و دست خداوند از آستین سربازان نظام اسلامی بیرون آمد و حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس این نقشه را برهم زد.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور تصریح کرد: خاورمیانه تشکیل شد اما نه براساس معادلات آنها بلکه خاورمیانه‌ای با تفکر اسلامی و با محوریت اسلام و مقاومت که این دقیقا برعکس تفکر مستکبران عالم بود.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم به کشورهای منطقه روح و عمق و حقیقت بخشید و آنها را در مقابل مستکبران مجهز کرد خاطرنشان کرد: امروز بعد چهار سال مثل همان روز اول مردم باعشق با شهید سلیمانی تجدید بیعت می‌کنند و این برای دشمنان قابل تحمل نیست.

وی افزود: حاج قاسم در طول عمر با برکتش خدمات بزرگی را برای اسلام و انقلاب انجام داد و امروز نقش شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی قدرتمندتر است زیرا این خون‌ها جوشش پیدا می‌کند.

الله‌دانه با بیان اینکه خون شهدای مدافع حرم و شهدای تروریستی کرمان برای روشنگری است، یاد آور شد: مکتب حاج قاسم مکتب دلدادگی، ایثار، آزادگی و از خود گذشتگی است و او با بصیرتی نافذ و با ولایت‎مداری علمداری جبهه مقاومت را به دوش کشید.

گفتنی است در پایان مراسم راهپیمایی مردم با شعار الله و اکبر خامنه‌ای رهبر اقدامات تروریستی کرمان که به دست عناصر کوردل داعش و حامیان جنایتکارش انجام گرفته بود را محکوم کردند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از