حالت تاریک

دالاهو میزبان استاندار کرمانشاه شد

دالاهو میزبان استاندار کرمانشاه شد

استاندار کرمانشاه صبح امروز یکشنبه و همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر، در شانزدهمین سفر شهرستانی با استقبال فرماندار و مدیران شهرستان، وارد دالاهو شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از روابط عمومی استانداری و امور بین‌الملل استان کرمانشاه، در شانزدهمین سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه این بار به مقصد دالاهو، افتتاح طرح گازرسانی به ۶۰ روستا و واحد اقتصادی، افتتاح یک واحد صنعتی و سه زمین چمن، بازدید از برخی پروژه‌های در حال احداث، دیدار با معتمدان و بزرگان شهرستان، پیگیری مشکلات واحدهای اقتصادی و صنعتی و شرکت در شورای اداری از جمله برنامه‌های استاندار کرمانشاه در شهرستان دالاهو است.

تا اردیبهشت ۱۴۰۲ سفرهای استاندار به روال استانداران سابق انجام شد و برنامه بازدیدها و جلسات در سفرهای شهرستانی محدود بود اما در ادامه، سفرهای استاندار با رویکرد جدیدی انجام و مشکلات و دغدغه‌های اصلی هر شهرستان با حضور معاونان استاندار، مدیران استان و شهرستان و صاحب نظران آن حوزه بررسی و پیگیری می‌شود.

در سفر امروز هم معاونان استاندار حضور دارند و مسائل و طرح‌های حوزه خود را بررسی و جمع‌بندی آن را در جلسه شورای اداری شهرستان ارائه می‌کنند که در نهایت به صورت مصوبات عملیاتی در خواهد آمد.

بخش عمده اقدامات کارشناسی هم در جلسات و بازدید تیم‌های اعزامی استاندار در روزها و هفته‌های گذشته و پیش از سفر انجام شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از